Re: Důsledky momentálních výkyvů Seznamu a kdo na tom profituje.

From: Tomas Kapler <tomas (zavinac)>
Date: Thu, 14 Feb 2008 15:09:05 +0100
re pro dva naráz

2008/2/12 Milan Tucek <seo2 (zavinac) svist21.cz>:
> Venuji se spis hodnocenim trendu a ten je takovy, ze procentualni
> pomer navstev ze Seznamu je vetsi v uplynulem tydnu nez byl v tydnu
> predchazejicim
2008/2/14 Vladimír Večeřa <vl.vecera (zavinac) seznam.cz>:
> Seznam fulltext me uz zacina trosku stvam. Mam nekolik projekty a vsude mam navstevnost klesajici z duvodu spatneho umisteni stranky ve vyhledavaci. Jeste pred vypadkem fulltextu jsem byl na krasnem 1. - 3. miste a nyni? Nekde na 2.strance :-D

To je právě ten vtip - když si někdo pochvaluje, jak jim vzrostla
návštěvnost, tak někdo jiný musí zas logicky nadávat že poklesla. A
oba že se budou dušovat, že ten jejich web je lepší. ;) Takže otázka
"kdy bude fulltext v normálu" je zcela mimo mísu, protože "normál" je
pro jednoho přesný opak než pro toho druhého. A podle mě prostě Seznam
v současné době na naprostou většinu klíčových slov vrací na první
stránce relevantní odpovědi. To jestli jsou to odpovědi za které mi
platí aby tam byly je věc jiná ;). A podle mě také aktuální výsledky
jsou z řekněme objektivního hlediska lepší (méně spamu, více
relevance) než byly před 4 měsíci.

Změny u Seznamu rozhodně znamenají více práce. Během posledních 4
měsíců jsem musel 2× kompletně překopat SEO strategii a kdybych měl
jen jeden či dva weby, tak bych to asi horko těžko rozklíčovával co a
jak funguje, naštěstí jich teď děláme 20 měsíčně, takže se z nich
dobře dají pro nás dedukovat aktuální preference toho či onoho. Ale
prostě o tom to SEO je, kdybych chtěl nějakou nudnou jednotvárnou
práci, kde se něco naučím a budu to používat celý život, tak jdu
malovat pokoje.

Tomáš Kapler AKA Noname
Received on 14. 02. 2008, 15:09 CET

This archive was generated by hypermail 2.2.0 : 14. 02. 2008, 15:09 CET