Re: Rada v oblasti PPC

From: Petra Větrovská <petra.vetrovska (zavinac)>
Date: Tue, 26 Feb 2008 13:44:11 +0100
Pěkné popoledne,

Lukáši, co se týká proklikávání cizích inzerátů, tak s tím opravdu
problémy nebývají. Navíc proklikávání ve vyhledávání zvyšuje CTR, čímž
následně může snížit cenu, zlepšit pozici atd., čímž je ve výsledku
proklikávač sám proti sobě. Proklikávače partnera zase dřív nebo
později systém odhalí a zbaví se ho. Systémy to navíc samozřejmě řeší,
AdWords hodně sofistikovaně, peníze za click fraudy vrací a ukazuje ve
statistikách. Pokud by něco takového jako reálný problém opravdu
existovalo, pak ve všech systémech, Sklik nevyjímaje (spíše naopak,
kvůli největšímu zásahu vyhledávání). V porovnání s tím, že inzerent
cílí na lidi, kteří z nějakého důvodu nejsou jeho potenciálními
zákazníky a peníze za kliky tak vyhazuje z okna, protože z nich nic
nevydělá je tohle opravdu zanedbatelné. Kontrolu nad náklady máte
vždycky.

Co se výběru systému týká, to je nejlepší vyzkoušet. V každém funguje
něco jiného. Nejlépe cílení uživatelé se dají získat ve vyhledávání
Googlu (AdWords) nebo Seznamu (Sklik). adFOX a eTarget pořádný
vyhledávač nemají (možná Centrum.cz), kontext zase může přinést větší
objem návštěvnosti než jaký je potenciál vyhledávání, mnohdy i
levněji.

Sklik je pro začátek určitě dobrý, určitě nic nezkazíte, když to
vyzkoušíte nejdřív tam, a když to bude fungovat, zkusíte jít dál (a
když to nebude fungovat, tak taky).
-- 
Petra


> Zdravím, chtěl bych se poradit prokonzultovat nebo spíš prostudovat terén v
> této oblasti.
>
> Samozřejmě je systému X ale který vybrat.
Received on 26. 02. 2008, 13:44 CET

This archive was generated by hypermail 2.2.0 : 26. 02. 2008, 13:44 CET