Re: našeptávač seznam.cz

From: Jan Tichý <tichy (zavinac)>
Date: Wed, 5 Mar 2008 10:30:24 +0100
>  Na druhou stranu, cena za kliknutí je v tomhle omezeném rozsahu frází vyšší, ne? (díky konkurenčnímu boji o klíčové slovo)

Ne nutně. Cena na jakýchkoliv (tedy i hlavních) klíčových slovech je
dlohodobě shora vždy omezena jejich rentabilitou na straně inzerenta.
A tento limit na straně inzerentů (v podobě výše jejich marží) je
stále stejný, našeptávač nenašeptávač. Inzerenti tedy tak jako tak
budou inzerovat i na tato hlavní klíčová slova, pokud se jim to ještě
bude vyplácet, cena se tedy tržně vyšplhá teoreticky na nejvyšší ještě
rentabilní úroveň s vypnutým i zapnutým našeptávačem. To, co je pro
Seznam nyní ztrátové, je fakt, že to takto nefunguje na long-tailu -
vypnutí našeptávače by to výrazně podpořilo. Obávám se ale, že jsme se
již dostali mimo téma této konference.

-- 
Jan Tichý
http://www.jantichy.cz/
Received on 05. 03. 2008, 10:30 CET

This archive was generated by hypermail 2.2.0 : 05. 03. 2008, 10:30 CET