Re: Kontrola SEO optimalizacie

From: Tomáš Pilát <tomas.pilat (zavinac)>
Date: Fri, 15 Aug 2008 00:14:18 +0200
Ahoj Tome,

myslím že to s tou kritikou opravdu trošku přeháníš. Dobře sám víš, že
zkritizovat se dá vždycky všechno, kdyby jsi tu uvedl vlastní weby taky se
jistě najde spousta věcí ke kritice. Pokud považuješ za to super SEO
například tohle http://www.kapler.cz/  a myslíš tímhle ty zpětné odkazy, tak
já třeba tohle považuju za fulltextový spam. Osobně doufám, že ve
vyhledávačích budou vznikat týmy, které se tyto odkazy v patách ( a jinde )
budou snažit eliminovat a budou webmastery nějaký způsobem motivovat k tomu,
aby tímto prasáckým způsobem nevyměnovaly odkazy.... .

S pozdravem,
Tomáš Pilát

Dne 14. srpen 2008 22:53 Tomáš Kapler <tomas (zavinac) kapler.cz> napsal(a):

> No kompletní SEO analýzu vám nedám (co by na to řekli ti co za těžké
> love kupují
> http://www.developstudio.com/stranky/seo-optimalizace-pro-vyhledavace/seo-analyzy
> ;)
>
> ale v krátkosti - vaší doménou a cílem je předpokládám pouze slovenský
> trh. V tom případě jsou prakticky jakékoliv SEO úpravy na stránkách
> prakticky irelevantní, protože Google na to téměř kašle a ostatní
> vyhledávače jsou zanedbatelné. Pro vás je důležité budovat obecnou
> povědomost o vašich stránkách (čti reklama, PR, linky), vaše doména je
> rok a kousek stará, ale až v říjnu se na ní něco objevilo, nevím jak
> dlouho se věnujete propagaci, celkem je na vás nějakých 6,5 tisíce
> odkazů z 202 domén, vesměs málo relevantních a podstatných, takže to
> zatím není nic moc, ale lepší než 95 % stejně starých domén nových
> firem, které se tomu nevěnují vůbec.
>
> Přesto když bych měl hodnotit technické zpracování SEO na vašich
> stránkách, tak je to fakt hodně slabé, leda že by si někdo
> představoval pod pojmem SEO, že změní url z nějakého ?id=332 na
>
> ponuka-332/prenajom-ponuka/Byty-byt-Eisnerova-ul-Dev-Nova-Ves-Bratislava.html.
> Chybějící texty, semantické nelogičnosti atd.
>
> Na co byste ale měl vynakládat myslím výrazně větší pozornost je
> použitelnost, protože ta je opravdu dost tristní. Nemožnost kliknutí
> na nadpisy, nejasné odkazy a nedostatečný barevný kontrast, primární
> navigace přes selecty, idiotské listování předchozí/další, otevírání
> do nových oken (které nemají ani žádnou navigační strukturu, takže i
> kdyby vyhledávač nakrásně našel třeba
>
> http://www.aaainfo.sk/top-326/prenajom-ponuka/Administrat%C3%ADvn%C3%BD%20priestor-102-m2-kancelarske-priestoryulPri-hradnej-studni-Stare-mesto-Bratislava.html
> tak je to naprd., protože jedinou možností jak může návštěvník vidět i
> něco jiného je kliknout na značně neintuitivní "zavřít okno" ... a tak
> bych mohl pokračovat ještě dlouho
>
> Další věc je pak samotný název, z dlouhodobého pohledu nemusí být
> vůbec dobrý nápad snažit se přihřát na zádech známějších značek a
> dělat jména zaměnitelné s jinými známějšími konkurenty
> (http://www.aaabyty.cz/, http://www.aaaprojekty.cz/ ...) ale nevím,
> třeba jsou tyto značky naopak na slovensku neznámé.
>
> --
> Tomáš Kapler
> technický a marketingový ředitel
>
> DEVELOPSTUDIO, s.r.o.
> http://www.developstudio.com
> Zelená linka: 800 SEO SEO (800 736 736)
>
Received on 15. 08. 2008, 00:14 CEST

This archive was generated by hypermail 2.2.0 : 15. 08. 2008, 00:14 CEST