Re: Kontrola SEO optimalizacie

From: TomᚠKapler <tomas (zavinac)>
Date: Fri, 15 Aug 2008 15:20:28 +0200
obecně: jsem rád že jsem rozproudil diskusi ;)

cream: taková rada ze života, jestli chceš aby tě někdo bral vážně,
nenadávej a neurážej, vypadáš potom sám jako blbec a tvé (jakokoliv třeba
správné) názory se stávají v očích ostatních automaticky blbé.

A zpět k tématu: podíl vyhledávačů na slovensku (únor 2007, teď ještě o
trochu výraznější) viz
http://blog.web-future.cz/vyhledavace-slovensko-podil/

[image: Vyhledávače na Slovensku - podíl Google, Zoznam.sk]

Chápu a znám slovenský nacionalismus, zde ale došlo k nepochopení, to že
říkám, že na slovensku dominuje google vůbec nemělo za cíl přirovnávat
slovensko k "hocakej inej bananaovej republike", ve skutečnosti by tomu
mohlo být přesně naopak.

To že jsem napsal že SEO na Google (nejen na Slovensku) je prakticky
výhradně otázka backlinků, tak za tím si stojím, ostatně poslední velká
celosvětová SEO soutěž to i dokázala, když vyhrál web, který měl dané slovo
na celém webu právě jednou v <p> tagu. Zároveň jsem ovšem i zmínil
nedostatky ve vlastní optimalizaci stránek, která je samozřejmě také
důležitá a to i na Google (byť méně než třeba u Seznamu) ale v širším
významu SEO.

Ale protože stránky mají nedefinovou strukturu a minimální obsah, tak se to
prostě blbě v krátkosti hodnotí, to bych musel napsat "všechno na ho.no,
začněte znovu a pořádně", byť by to na 100 % bylo mé doporučení. Stojím si
za tím, že samotné SEO (v tom nejužším slova smyslu, tedy technické změny
ala struktura/URL) na tomto webu by jej prostě  na vrchol nedostalo, protože
prostě web není dostatečně profesionální aby mohl fungovat sám od sebe. A
být na 3. stránce místo na 10. stránce prostě není ve výsledku moc
podstatné.

Uvědomme si, že reality (a tuším i na Slovensku) jsou jedním ze 5
nejvýnosnějších odvětví na internetu, takže přitahují mraky konkurence. A
chce-li být někdo v daném odvětví někde mezi prvními řekněme 3 až 5, tak
prostě musí být minimálně stejně dobrý jako těch 5 nejlepších, musí mít
investovat stejně tolik času a prostředků a nebo musí mít skvělé nápady,
které ty prostředky ušetří. A to prostě myslím tento web nesplňuje. Když
někdo kupuje barák za 100 milionů a dává z toho 3 miliony realitce, tak
očekává nějaký servis, profesionalitu a kvalitu za 3 miliony. Tenhle web má
cenu tak 10 tisíc SKK a kvality školní práce průměrného studenta.

Tom

P.S.: na své soukromé stránce mohu mít odkazy na co chci, nemá žádný význam
(jen jsem chtěl mít hezký e-mail jmeno @ prijmeni . cz) Jinak patičky s
odkazy také nesnáším, do loňského listopadu jsem neměl ani jednu, ale poté
co Seznam nasadil nový fulltext a půlku mých klientů ze dne na den předběhli
trapáci co nedělali nic jiného než že tapetovali internet svými backlinky
jsem se musel přizpůsobit. Ale rád se postavím do čela těch, kteří budou s
transparenty agitovat proti tomuto přeceňování váhy takovýchto backlinků.
Received on 15. 08. 2008, 15:20 CEST

This archive was generated by hypermail 2.2.0 : 15. 08. 2008, 15:20 CEST