Re: Kontrola SEO optimalizacie

From: creamd <creamd (zavinac)>
Date: Fri, 15 Aug 2008 23:54:49 +0200
> cream: taková rada ze života, jestli chceš aby tě někdo bral vážně,
> nenadávej a neurážej, vypadáš potom sám jako blbec a tvé (jakokoliv třeba
> správné) názory se stávají v očích ostatních automaticky blbé.
>   

Mne dosť jedno či ma ešte niekto iný okrem vás berie vážne. Nebudujem si 
imidz vševedka a nie som posadnuty sustavnou sebapropagaciou ako vy. Čo 
sa týka nadávok, pokiaľ si dobre pamätám, nezaznel v mojich urážkach ani 
jeden vulgarizmus.

Tie urážky však na vašu virtuálnu mentalitu bohžiaľ sadnú ako uliate. 
Nepochybujem však o tom, že v reálnom svete by sme si dobre pokecali aj 
bez povinných tančekov a našuchoreného peria.
> A zpět k tématu: podíl vyhledávačů na slovensku (únor 2007, teď ještě o
> trochu výraznější) viz
> http://blog.web-future.cz/vyhledavace-slovensko-podil/
>
> [image: Vyhledávače na Slovensku - podíl Google, Zoznam.sk]
>   
Čo to dokazuje?
> Chápu a znám slovenský nacionalismus, zde ale došlo k nepochopení, to že
> říkám, že na slovensku dominuje google vůbec nemělo za cíl přirovnávat
> slovensko k "hocakej inej bananaovej republike", ve skutečnosti by tomu
> mohlo být přesně naopak.
>   
Prečo ma obviňujete z nacionalizmu keď moja reakcia smerovala čisto na 
vás. Keď sa do vás niekto oprie tak je to urážka českého národa? Máte 
pocit že obhajujem slovensko? Myslíte že výraz banánová republika som 
použil v hrdom národnom rozhorčení? Nemyslíte že by som to mohol myslieť 
vážne?  Ale nazad k téme. Reagujem presne na jednu vašu konkrétnu 
formuláciu v jednom konkrétnom odstavci ktorá pri všetkej snahe nájsť v 
nej niečo prínosné vyznieva ignorantsky. Fuj aké nacionalistické...

Mimochodom. Môžeme sa dohodnúť že ja si ponechám právo vás nazývať 
chrobákom truhlíkom (čo nie je synonymum pre čecha, ale postavička z 
knihy Ondřeje Sekoru so špecifickými vlastnosťami) a ja vám ponechám 
právo nazývať ma nacionalistom ;-).

> To že jsem napsal že SEO na Google (nejen na Slovensku) je prakticky
> výhradně otázka backlinků, tak za tím si stojím, ostatně poslední velká
>   
S tým dojmom bohužiaľ musím súhlasiť. Našťastie to nie je len o tom. Sú 
stránky vyššie v indexe (na "vychytené" kľúčové slovo) ako mnou 
spomínaná a napriek tomu majú menšiu návštevnosť. V niektorých prípadoch 
až zanedbateľnú. O úspešnosti plnenia konverzných cieľov ani nehovorím.

> celosvětová SEO soutěž to i dokázala, když vyhrál web, který měl dané slovo
> na celém webu právě jednou v <p> tagu. Zároveň jsem ovšem i zmínil
>   
Ako som už spomínal. SEO -> návštevnosť je len jednou položkou v rovnici 
ktorú používam na hodnotenie úspešnosti stránok. Takéto súťaže pre 
biznis nemajú žiadny význam a to musí byť jasné aj vám.
> nedostatky ve vlastní optimalizaci stránek, která je samozřejmě také
> důležitá a to i na Google (byť méně než třeba u Seznamu) ale v širším
> významu SEO.
>   
Prosím poskutnúť nejaký reálny základ na čom ste postavili toto tvrdenie.
> Ale protože stránky mají nedefinovou strukturu a minimální obsah, tak se to
> prostě blbě v krátkosti hodnotí, to bych musel napsat "všechno na ho.no,
> začněte znovu a pořádně", byť by to na 100 % bylo mé doporučení. Stojím si
> za tím, že samotné SEO (v tom nejužším slova smyslu, tedy technické změny
> ala struktura/URL) na tomto webu by jej prostě  na vrchol nedostalo, protože
>   
Je pre taký web o pár stoviek návštev viac bezvýznamných? Niekde treba 
začať. A keďže je optimalizácia v dnešnej dobe veľmi populárna vôbec sa 
nečudujem že o ňu dotyčný prejavil záujem.
> prostě web není dostatečně profesionální aby mohl fungovat sám od sebe. A
> být na 3. stránce místo na 10. stránce prostě není ve výsledku moc
> podstatné.
>   
S hodnotením optimalizácie súhlasím. Už sa predtým táto stránka mihla na 
inom fóre takže som sa stihol krátko vyjadriť.

> Uvědomme si, že reality (a tuším i na Slovensku) jsou jedním ze 5
> nejvýnosnějších odvětví na internetu, takže přitahují mraky konkurence. A
>   
Niekomu z toho koláča stačia aj odrobinky. Videl som už všelijaké 
lokálne ktoré fungujú na základe lokálneho záujmu. Jedna nám dokonca 
sprostredkovala kúpu bytu. Nakoniec sme si administratívne veci radšej 
vybavili sami, ale napriek tomu ale našla veľmi slušný štvorizbák s 
ktorým sme viac ako spokojní.

> chce-li být někdo v daném odvětví někde mezi prvními řekněme 3 až 5, tak
> prostě musí být minimálně stejně dobrý jako těch 5 nejlepších, musí mít
> investovat stejně tolik času a prostředků a nebo musí mít skvělé nápady,
> které ty prostředky ušetří. A to prostě myslím tento web nesplňuje. Když
> někdo kupuje barák za 100 milionů a dává z toho 3 miliony realitce, tak
> očekává nějaký servis, profesionalitu a kvalitu za 3 miliony. Tenhle web má
> cenu tak 10 tisíc SKK a kvality školní práce průměrného studenta.
>   
Nemám problém súhlasiť.


Roman
Received on 15. 08. 2008, 23:54 CEST

This archive was generated by hypermail 2.2.0 : 15. 08. 2008, 23:54 CEST