Re: Kontrola SEO optimalizacie

From: Václav Koudele <vaclav (zavinac)>
Date: Sat, 16 Aug 2008 00:31:10 +0200
admine, prosím ukonči to. Doteď tady bylo jedno kdo je Čech a kdo Slovák,
nemohlo by to tak být nadále?

2008/8/15 creamd <creamd (zavinac) c64.sk>

>
>  cream: taková rada ze života, jestli chceš aby tě někdo bral vážně,
>> nenadávej a neurážej, vypadáš potom sám jako blbec a tvé (jakokoliv třeba
>> správné) názory se stávají v očích ostatních automaticky blbé.
>>
>>
>
> Mne dosť jedno či ma ešte niekto iný okrem vás berie vážne. Nebudujem si
> imidz vševedka a nie som posadnuty sustavnou sebapropagaciou ako vy. Čo sa
> týka nadávok, pokiaľ si dobre pamätám, nezaznel v mojich urážkach ani jeden
> vulgarizmus.
>
> Tie urážky však na vašu virtuálnu mentalitu bohžiaľ sadnú ako uliate.
> Nepochybujem však o tom, že v reálnom svete by sme si dobre pokecali aj bez
> povinných tančekov a našuchoreného peria.
>
>> A zpět k tématu: podíl vyhledávačů na slovensku (únor 2007, teď ještě o
>> trochu výraznější) viz
>> http://blog.web-future.cz/vyhledavace-slovensko-podil/
>>
>> [image: Vyhledávače na Slovensku - podíl Google, Zoznam.sk]
>>
>>
> Čo to dokazuje?
>
>> Chápu a znám slovenský nacionalismus, zde ale došlo k nepochopení, to že
>> říkám, že na slovensku dominuje google vůbec nemělo za cíl přirovnávat
>> slovensko k "hocakej inej bananaovej republike", ve skutečnosti by tomu
>> mohlo být přesně naopak.
>>
>>
> Prečo ma obviňujete z nacionalizmu keď moja reakcia smerovala čisto na vás.
> Keď sa do vás niekto oprie tak je to urážka českého národa? Máte pocit že
> obhajujem slovensko? Myslíte že výraz banánová republika som použil v hrdom
> národnom rozhorčení? Nemyslíte že by som to mohol myslieť vážne?  Ale nazad
> k téme. Reagujem presne na jednu vašu konkrétnu formuláciu v jednom
> konkrétnom odstavci ktorá pri všetkej snahe nájsť v nej niečo prínosné
> vyznieva ignorantsky. Fuj aké nacionalistické...
>
> Mimochodom. Môžeme sa dohodnúť že ja si ponechám právo vás nazývať
> chrobákom truhlíkom (čo nie je synonymum pre čecha, ale postavička z knihy
> Ondřeje Sekoru so špecifickými vlastnosťami) a ja vám ponechám právo nazývať
> ma nacionalistom ;-).
>
>  To že jsem napsal že SEO na Google (nejen na Slovensku) je prakticky
>> výhradně otázka backlinků, tak za tím si stojím, ostatně poslední velká
>>
>>
> S tým dojmom bohužiaľ musím súhlasiť. Našťastie to nie je len o tom. Sú
> stránky vyššie v indexe (na "vychytené" kľúčové slovo) ako mnou spomínaná a
> napriek tomu majú menšiu návštevnosť. V niektorých prípadoch až
> zanedbateľnú. O úspešnosti plnenia konverzných cieľov ani nehovorím.
>
>  celosvětová SEO soutěž to i dokázala, když vyhrál web, který měl dané
>> slovo
>> na celém webu právě jednou v <p> tagu. Zároveň jsem ovšem i zmínil
>>
>>
> Ako som už spomínal. SEO -> návštevnosť je len jednou položkou v rovnici
> ktorú používam na hodnotenie úspešnosti stránok. Takéto súťaže pre biznis
> nemajú žiadny význam a to musí byť jasné aj vám.
>
>> nedostatky ve vlastní optimalizaci stránek, která je samozřejmě také
>> důležitá a to i na Google (byť méně než třeba u Seznamu) ale v širším
>> významu SEO.
>>
>>
> Prosím poskutnúť nejaký reálny základ na čom ste postavili toto tvrdenie.
>
>> Ale protože stránky mají nedefinovou strukturu a minimální obsah, tak se
>> to
>> prostě blbě v krátkosti hodnotí, to bych musel napsat "všechno na ho.no,
>> začněte znovu a pořádně", byť by to na 100 % bylo mé doporučení. Stojím si
>> za tím, že samotné SEO (v tom nejužším slova smyslu, tedy technické změny
>> ala struktura/URL) na tomto webu by jej prostě  na vrchol nedostalo,
>> protože
>>
>>
> Je pre taký web o pár stoviek návštev viac bezvýznamných? Niekde treba
> začať. A keďže je optimalizácia v dnešnej dobe veľmi populárna vôbec sa
> nečudujem že o ňu dotyčný prejavil záujem.
>
>> prostě web není dostatečně profesionální aby mohl fungovat sám od sebe. A
>> být na 3. stránce místo na 10. stránce prostě není ve výsledku moc
>> podstatné.
>>
>>
> S hodnotením optimalizácie súhlasím. Už sa predtým táto stránka mihla na
> inom fóre takže som sa stihol krátko vyjadriť.
>
>  Uvědomme si, že reality (a tuším i na Slovensku) jsou jedním ze 5
>> nejvýnosnějších odvětví na internetu, takže přitahují mraky konkurence. A
>>
>>
> Niekomu z toho koláča stačia aj odrobinky. Videl som už všelijaké lokálne
> ktoré fungujú na základe lokálneho záujmu. Jedna nám dokonca sprostredkovala
> kúpu bytu. Nakoniec sme si administratívne veci radšej vybavili sami, ale
> napriek tomu ale našla veľmi slušný štvorizbák s ktorým sme viac ako
> spokojní.
>
>  chce-li být někdo v daném odvětví někde mezi prvními řekněme 3 až 5, tak
>> prostě musí být minimálně stejně dobrý jako těch 5 nejlepších, musí mít
>> investovat stejně tolik času a prostředků a nebo musí mít skvělé nápady,
>> které ty prostředky ušetří. A to prostě myslím tento web nesplňuje. Když
>> někdo kupuje barák za 100 milionů a dává z toho 3 miliony realitce, tak
>> očekává nějaký servis, profesionalitu a kvalitu za 3 miliony. Tenhle web
>> má
>> cenu tak 10 tisíc SKK a kvality školní práce průměrného studenta.
>>
>>
> Nemám problém súhlasiť.
>
>
> Roman
>
>
> --
> ------------------------------------------------ (reklama) ------------
> NOVINKA! Nejlepsi videa na internetu na BOMBA.cz
> Vtipy, srandicky, videoklipy, diskuse a chat.
> Zaregistruj se, pozvi kamarady a sledujte spolu ta nejlepsi videa.
> VĂ­ce na Bomba.cz - http://r.iinfo.cz/?f=mail&i=75366
> -----------------------------------------------------------------------
>
> Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni: http://seo.nawebu.cz/
> Pravidla konference: http://seo.nawebu.cz/pravidla.html
>
>


-- 
Team pracovníků BQ shop
www.ovladace.net
www.drzaky.net
www.bqs.cz
www.bq-shop.sk
Received on 16. 08. 2008, 00:31 CEST

This archive was generated by hypermail 2.2.0 : 16. 08. 2008, 00:31 CEST