Re: Kontrola SEO optimalizacie

From: TomᚠKapler <tomas (zavinac)>
Date: Sun, 17 Aug 2008 00:09:35 +0200
> Kdybys nezmínil tu všeobecnou shodu, tak bych to bral jako tvůj osobní
> názor a vůbec bych nereagoval.

Tou "všeobecnou shodnou" jsem myslel shoda těch, co předtím v tom
threadu reagovali (tuším asi tří). Jsem rád, že tě to popíchlo k
zapojení do diskuse.

> nevím nic o tom, že by o něm panovala všeobecná shoda. Kdyby panovala,
> asi by se např. většina praktických rubrik SEL nevěnovala něčemu
> jinému než zpětným odkazům.

Chtěl jsem to samozřejmě trochu zjednodušit a vztahovalo se to k tomu
konkrétnímu webu a tento konkrétní obor, kde si jsem celkem jistý v
tom, že rozdíl mezi být viděn a nebýt viděn (první stránka) jsou
zpětné odkazy, i když vše ostatní dotáhne k dokonalosti. Můžem se přít
jestli jsou 85 % nebo 95 % výsledku, ale asi se shodnem, že nikoliv 30
%.

> ze kterého mj. vyplývá, že interní prolinkování rozsáhlého webu zřejmě
> mezi zpětné odkazy nepočítáš. Tím je to celé ještě mnohem absurdnější.

Ano, nepočítám mezi zpětné odkazy interní odkazy. Interním odkazům
říkám interní odkazy. Máš-li jinou terminologii, omlouvám se za
zmatení. Samozřejmě u velmi rozsáhlých webů jsou celkem důležité i
další faktory, které ale v kontextu tohohle začátečnického pidiwebíku
nemá smysl asi rozebírat

-- 
Tomáš Kapler
technický a marketingový ředitel

DEVELOPSTUDIO, s.r.o.
http://www.developstudio.com
Zelená linka: 800 SEO SEO (800 736 736)
Received on 17. 08. 2008, 00:09 CEST

This archive was generated by hypermail 2.2.0 : 17. 08. 2008, 00:09 CEST