Re: Kontrola SEO optimalizacie

From: creamd <creamd (zavinac)>
Date: Sun, 17 Aug 2008 22:15:21 +0200
>> Este  k tym backlinkom. Nie je dolezita ich kvantita ale ich sila.
>>     
>
> souhlas, to jsme nezmínili, nejenom síla, ale pro google i "kvalita",
> tedy relevance. A ta právě myslím dělá ten kvalitavní rozdíl google
> versus zbytek světa. A taky to samozřejmě celé ztěžuje, protože sehnat
> padesát odkazů je otázka 1$. Sehnat 50 kvalitních a relevantních
> odkazů je otázka třeba taky 1000$. Ale nejlepší je prostě mít kvalitní
> obsah/produkty a/nebo kvalitní PR, se kterými odkazy přibývají sami.
>
>   
>> pretavili na zakaznikov. Preto by som rozhodne SEO nezjednodusoval na
>> zbieranie backlinkov, pretoze to moze fungovat na par fraz ale kvalitnu a
>>     
>
> to jsem samozřejmě neměl na mysli, jsem tu myslím na fóru celkem znám
> tím, že SEO (tedy to co pod tím rozumím já) beru jako jeden z 50 bodů,
> které je třeba splnit, aby stránky vydělávaly. A ještě nikdy v životě
> jsem ani žádný backlink neprodal ani nekoupil. Doufám, že diskuse
> nevyzněla jako "kupujte backlinky, spamujte fóra ...".
>
> Myšlenka byla taková, že v dnešní době výrazně více než předtím musí
> firma přemýšlet nejen "jak udělat aby se o mě psalo", ale také "jak
> udělat aby se o mě psalo na internetu a byl tam na mě odkaz". A to v
> sobě zahrnuje vlastně vše - mít kvalitní obsah, mít kvalitní,
> srozumitelné a použitelné stránky, mít kvalitní produkty, dělat
> (nejen) online marketing a advertising ... Když to bude firma dělat,
> tak pak se nemusí ptát jestli má mít támhle H1 a nebo H3, jestli má
> mít v url tohle či tamto, jestli má mít takovou strukturu nebo
> makovou, protože prostě to vše vyplyne z toho předchozího. A rozdíl
> pak je ve schopnosti propagace.
>
> A samozřejmě ze všeho existují výjimky. Firmy typu Apple, Nike či
> Coca-cola nemusí nic takového dělat - nenajdete je s největší
> pravděpodobností na první stránce na žádné klíčové slovo a přesto mají
> úspěch. Mělo by pro ně nějaký business efekt první místo na kw
> "počítač", "boty" a "pití" ? Mnoho firem má také tak specifické
> produkty a služby, které nikdo nehledá a přesto mají spousty
> potenciálních zákazníků, a tam se online marketing dělá úplně jiným
> způsobem.
> Každopádně tržní pravidla platí všude, takže jestliže něco vydělává,
> vznikne konkurence. Vznikne-li konkurence, je třeba s ní soupeřit (či
> se dohodnout ...). Když je třeba soutěžit, je třeba do toho investovat
> peníze (na hodně konkurenčním trhu se těžko hledají levné, rychlé a
> kvalitní nápady) připadně čas (=peníze).
>   

Vlastne sme sa k nicomu nedopracovali pretoze sa nase nazory a 
skusenosti viac menej zhoduju. Hm. ;-)


> Já být třeba realitkou, tak určitě zvážím, jestli dát 5 tisíc někomu
> bez zkušeností za zmetek. Nebo třeba 50 tisíc profesionální firmě s
> referencemi, případně garancemi. A nebo třeba klidně za 500 tisíc
> měsíčně - když bude zisk třeba milion měsíčně větší než u webu za 5
> tisíc, tak se mi to vyplatí. A jen v pohádkách je za málo peněz hodně
> muziky a jen ve státní správě je za hodně peněz málo muziky.
>
>   

...to je bez debaty. Aj ked si nemyslim ze je nutnym meradlom kvality 
cena za pracu ale prave navratnost investicii. Ked neexistuje skuseny 
dodavatel ktory vie co robi a vie web priviest k tomu aby zarabal 
peniaze tak je jedno aky je rozpocet. Drahych firiem je vela. Lacnych 
este viac. Tych ktore robia pre klientov weby co skutocne zarabaju je 
najmenej.

roman
Received on 17. 08. 2008, 22:15 CEST

This archive was generated by hypermail 2.2.0 : 17. 08. 2008, 22:15 CEST