Re: pad google PR - proc?

From: TomᚠKapler <tomas (zavinac)>
Date: Fri, 29 Aug 2008 19:56:58 +0200
> o 2 příčky dolů. Dlouho se hodnota držela na čísle 3, pak 2 měsíce
> na 4 a minulý měsíc to byla 5-ka - což považuju za velmi dobrý
> výsledek. Dnes jsem zjistil, že hodnota je na čísle 3.

propad ranků je přirozený ... bla bla viz můj příspěvek 5 minuty starý
na téma sranku.


> způsobit nový design stránek? - to považuji za blbost...

nemohl, toolbar rank neříká nic víc, nic míň, než kolik na vás vede
odkazů, vztažené k celkovému počtu odkazů a jejich vah, kalkulováno
rekurzivně donekonečna, vyjádřeno logaritmicky. Výjimka nastane, když
je zjištěno kupčení s odkazy - v tom případě se prodávající straně
uměle a výrazně rank stránky, což výrazně sníží hodnotu takového
odkazu pro případné kupující. I to může být příčina rychlého poklesu -
například když se snížího hodnota webů které na vás doteď odkazovaly,
či je-li odstraněn odkaz z některých důležitějších webů


> Za tu samou dobu S-rank pouze roste, neklesá - za poslední měsíc +5.

Seznam má v indexu 0,015 promile stránek, které má Google a to pouze
české. Výsledek se dá interpretovat tak, že vaše stránky za poslední
měsíc v kontextu české kotliny mírně zvýšily svou důležitost, v
kontextu celosvětového internetu je ale jejich význam pramalý.

P.S.: ale jak známo, není důležitý rank jako umístění, a není důležité
umístění jako revenue.


-- 
Tomáš Kapler
technický a marketingový ředitel

DEVELOPSTUDIO, s.r.o.
http://www.developstudio.com
Zelená linka: 800 SEO SEO (800 736 736)
Received on 29. 08. 2008, 19:56 CEST

This archive was generated by hypermail 2.2.0 : 29. 08. 2008, 19:57 CEST