ot: vyhrožování zákazníka, může vás někdo na internetu záměrně poškodit - týká se seo

From: Lukáš Vachtl <lukasvachtl (zavinac)>
Date: Fri, 5 Sep 2008 13:28:38 +0200
Zdravim, 

Chápu, že se obracím velice nestandardně. Dnes jsem hovořil se zákazníkem,
který dospěl k názoru, že jsme mu prodali neoriginální výrobek, samozřejmě
to není pravda mám i potvrzení o shodě. Nicméně zákazník je přesvědčen, že
lžeme atd.  V průběhu rozhovoru, vyhrožoval, že je webmaster, a že nám ještě
zatopí. Nehledě nato, že si to přijede vyřídit osobně J. Samozřejmě nejlehčí
je nespokojenému zákazníkovi vrátit peníze nicméně tímto krokem mu jen
potvrdíte jeho nesmyslnou pravdu. 

 

Ale k věci, může vás zkušený uživatel či možná webmaster poškodit? Hovořilo
se zde o duplicitě webů, nicméně tam je asi evidentní, že vyhledávač moc
dobře ví kdo a co od koho zkopíroval co se týče datumu výskytu. Je tu další
věc, google má možnost nahlášení kupčení s odkazy, spamu a já nevím čeho
všeho, jak postupuje vyhledávač potažmo daní zaměstnanci v takovém případě?
Napadá vás co by ještě rozhořčený zákazník mohl udělat, čím firmu poškodit
krom šíření špatné pověsti? Možná to až tak nepatří do optimalizace ale jsou
zde lidi co už zřejmě zažily spoustu situací a tak jsem doufal, že už se s
nečím podobným někdo např. u svého klienta setkal. 

 

Díky Lukáš
Received on 05. 09. 2008, 13:28 CEST

This archive was generated by hypermail 2.2.0 : 05. 09. 2008, 13:28 CEST