Re: ot: vyhrožování zákazníka, může vás někdo na internetu záměrně poškodit - týká se seo

From: Emil Zásměta <emil (zavinac)>
Date: Fri, 05 Sep 2008 14:23:50 +0200
Lukáš Vachtl napsal(a):
> krom šíření špatné pověsti? Možná to až tak nepatří do optimalizace ale jsou
> zde lidi co už zřejmě zažily spoustu situací a tak jsem doufal, že už se s
> nečím podobným někdo např. u svého klienta setkal. 

Zdravim.
Osobne jsem se s velmi podobnou situaci setkal jednou na druhe strane 
barikady. Mou reklamaci vyridila jakasi slecna z expedice dost 
arogantnim zpusobem, takze jsem v navalu vzteku taky promejslel vsechny 
mozny kombinace jak ty gaunery odrovnat - negativni reklama, bonz na 
vyhledavacich (a bylo by co bonzovat) az po hacking serveru :D

Nicmene kdyz clovek druhy den vychladne a udela si strizlivou analyzu 
situace, zjisti, ze jakakoli takova akce pouze zabira drahocenej cas a 
energii a ve finale se stejne muze obratit proti vam. Vyslo mi z toho 
nakonec zcela jednoznacne, ze muzu pouzit pouze moznosti, ktery mi dava 
nas deravej pravni rad a nad nim bdici (spici) instituce- v mem pripade 
Sdruzeni na ochranu spotrebitele, CTU, soud...

Sedl jsem a sepsal v tom duchu reakci na reaakci na mou reklamaci a k 
memu velkemu prekvapeni mne temer okamzite kontaktoval majitel firmy - 
vysvetlil mi s usmevem a smirlivym tonem, ze jsem sice debil, ale ze mu 
zalezi na dobrym jmenu a tudiz vraci penize, rusi smlouvu a omlouva se 
za neadekvatni pristup sve zamestnankyne.

Vzal jsem si z toho ponauceni a pokud takova situace nastane v pripade, 
ze jsem dodavatel, vetsinou ji resim zcela stejnym zpusobem. A vyplaci 
se to: z nekolika puvodne dost na*nejch lidi mame dneska stale zakazniky;)

Preju hezkej den
Emil
Received on 05. 09. 2008, 14:23 CEST

This archive was generated by hypermail 2.2.0 : 05. 09. 2008, 14:23 CEST