Re: ot: vyhrožování zákazníka, může vás někdo na internetu záměrně poškodit - týká se seo

From: slave <slave (zavinac)>
Date: Fri, 05 Sep 2008 14:33:55 +0200
cus
> v mem pripade Sdruzeni na ochranu spotrebitele, CTU, soud...

Counter terrorist unit? :-)

> Sedl jsem a sepsal v tom duchu reakci na reaakci na mou reklamaci a k 
> memu velkemu prekvapeni mne temer okamzite kontaktoval majitel firmy - 
> vysvetlil mi s usmevem a smirlivym tonem, ze jsem sice debil, ale ze 
> mu zalezi na dobrym jmenu a tudiz vraci penize, rusi smlouvu a omlouva 
> se za neadekvatni pristup sve zamestnankyne.
>
> Vzal jsem si z toho ponauceni a pokud takova situace nastane v 
> pripade, ze jsem dodavatel, vetsinou ji resim zcela stejnym zpusobem. 
> A vyplaci se to: z nekolika puvodne dost na*nejch lidi mame dneska 
> stale zakazniky;)

lip by se to napsat nedalo.. prodejce by mel byt vzdycky ten kdou 
zkousne, odplivne si nebo neco a vlidne zakaznikovi vyjde vstric.. pokud 
budou lidi proti sobe bojovat a kazdej si bude obhajovat svoji pravdu, 
nikam to nepovede..
par technik jak Vam uskodit by se naslo, ale jak rekl Tomas Kapler, uz 
tim, ze klucina rekl, ze je "webmaster", tak bych moc velke skody 
neocekaval :-)

-- 
slave
Received on 05. 09. 2008, 14:33 CEST

This archive was generated by hypermail 2.2.0 : 05. 09. 2008, 14:34 CEST