RE: ot: vyhrožování zákazníka, může vás někdo na internetu záměrně poškodit - týká se seo

From: Lukáš Vachtl <lukasvachtl (zavinac)>
Date: Fri, 5 Sep 2008 14:48:56 +0200
Díky za radu. Na tomto základu jsem zákazníkovi, ukázal jisté fakta, které
dokázali originálnost výrobku. Následně jsem řekl, že sice se mi to vůbec
nelíbí jelikož tímto způsobom nepřímo uznám to, že má pravdu. Nicméně, že
pro dobro a klid na všech stranách vrátíme peníze, pokud nám zašle výrobek
zpět. Na čež mi odvětil, že ne že je to na moc dlouho a že si prý jeho ženu
usmíříme, když pošleme nějaký výrobek zdarma. Což mě opravdu pobavilo :) No
každopádně díky za odpovědi.  

-----Original Message-----
From: Emil Zásměta [mailto:emil (zavinac) ezservis.com] 
Sent: Friday, September 05, 2008 2:24 PM
To: seo (zavinac) nawebu.cz
Subject: Re: ot: vyhrožování zákazníka, může vás někdo na internetu záměrně
poškodit - týká se seo

Lukáš Vachtl napsal(a):
> krom šíření špatné pověsti? Možná to až tak nepatří do optimalizace ale
jsou
> zde lidi co už zřejmě zažily spoustu situací a tak jsem doufal, že už se s
> nečím podobným někdo např. u svého klienta setkal. 

Zdravim.
Osobne jsem se s velmi podobnou situaci setkal jednou na druhe strane 
barikady. Mou reklamaci vyridila jakasi slecna z expedice dost 
arogantnim zpusobem, takze jsem v navalu vzteku taky promejslel vsechny 
mozny kombinace jak ty gaunery odrovnat - negativni reklama, bonz na 
vyhledavacich (a bylo by co bonzovat) az po hacking serveru :D

Nicmene kdyz clovek druhy den vychladne a udela si strizlivou analyzu 
situace, zjisti, ze jakakoli takova akce pouze zabira drahocenej cas a 
energii a ve finale se stejne muze obratit proti vam. Vyslo mi z toho 
nakonec zcela jednoznacne, ze muzu pouzit pouze moznosti, ktery mi dava 
nas deravej pravni rad a nad nim bdici (spici) instituce- v mem pripade 
Sdruzeni na ochranu spotrebitele, CTU, soud...

Sedl jsem a sepsal v tom duchu reakci na reaakci na mou reklamaci a k 
memu velkemu prekvapeni mne temer okamzite kontaktoval majitel firmy - 
vysvetlil mi s usmevem a smirlivym tonem, ze jsem sice debil, ale ze mu 
zalezi na dobrym jmenu a tudiz vraci penize, rusi smlouvu a omlouva se 
za neadekvatni pristup sve zamestnankyne.

Vzal jsem si z toho ponauceni a pokud takova situace nastane v pripade, 
ze jsem dodavatel, vetsinou ji resim zcela stejnym zpusobem. A vyplaci 
se to: z nekolika puvodne dost na*nejch lidi mame dneska stale zakazniky;)

Preju hezkej den
Emil

-- 
------------------------------------------------ (reklama) ------------
NOVINKA! Nejlepsi videa na internetu na BOMBA.cz
Vtipy, srandicky, videoklipy, diskuse a chat.
Zaregistruj se, pozvi kamarady a sledujte spolu ta nejlepsi videa.
VĂ­ce na Bomba.cz - http://r.iinfo.cz/?f=mail&i=75366
-----------------------------------------------------------------------

Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni: http://seo.nawebu.cz/
Pravidla konference: http://seo.nawebu.cz/pravidla.html
 

__________ Information from ESET Smart Security, version of virus signature
database 3418 (20080905) __________

The message was checked by ESET Smart Security.

http://www.eset.com
 
 

__________ Information from ESET Smart Security, version of virus signature
database 3418 (20080905) __________

The message was checked by ESET Smart Security.

http://www.eset.com
 
Received on 05. 09. 2008, 14:48 CEST

This archive was generated by hypermail 2.2.0 : 05. 09. 2008, 14:49 CEST