Re: ot: vyhrožování zákazníka, může vás někdo na internetu záměrně poškodit - týká se seo

From: Bc. Jaromír Adámek <Jaromir (zavinac)>
Date: Sat, 6 Sep 2008 05:39:22 +0200
> jsem udělal jednu obyčejnou stránku, kde jsem popsal svoje peripetie s 
> touto firmou a hodil na web. Stačilo pár zpětných odkazů a během cca

To myslím měl daný člověk na mysli. Dělá to poměrně hodně webmástrů, když 
selže produkt, následně reklamační oddělení a pak i stížnost u vedení firmy.

Jinak zákazník má vždycky pravdu :). Můžete mu dokazovat co chcete, a někdo 
vás stejně nepochopí... Vrácení je myslím základ a je nesolidní přístup, že 
jste mu peníze nechtěli vrátit jen proto, že by jste tím "přiznali vinu". To 
je myslím špatně. Pokud vrátí zboží, tak mu máte vrátit peníze, ať se děje, 
co se děje (a to nemluvím jen jako zákazník, ale i člověk, který z prodeje 
žije).

U nás v ČR jsou reklamace a vracení peněz na otřesné úrovni.

Mějte se,

  Jaromír Adámek

  www.Adamek.biz

  +420 723 228 345
  ICQ: 328-324-69
  Skype: jaromir.adamek
----- Original Message ----- 
From: "Jaroslav Fišer" <jf (zavinac) hk.cz>
To: <seo (zavinac) nawebu.cz>
Sent: Friday, September 05, 2008 2:59 PM
Subject: Re: ot: vyhrožování zákazníka, může vás někdo na internetu záměrně 
poškodit - týká se seo
Received on 06. 09. 2008, 05:39 CEST

This archive was generated by hypermail 2.2.0 : 06. 09. 2008, 05:39 CEST