RE: ot: vyhrožování zákazníka, může vás někdo na internetu záměrně poškodit - týká se seo

From: Lukáš Vachtl <lukasvachtl (zavinac)>
Date: Sat, 6 Sep 2008 07:59:47 +0200
Tak to jste nepochopil co jsem psal. My jsme měli zájem vrátit peníze, s
tím, že se nám to nelíbí jelikož tím částečně uznáváme vinu, což pravda není
ale ke spokojenosti všech peníze vrátíme problém s tím nemáme. Na čež
zákazník, řekl, že je proněj zbytečné vracet peníze, že by musel na poštu a
eště zaplatit balík (jednalo se o produkt za 2tis. ). Takže z toho všeho mě
vyvinulo, že to byl zákazník filištín. Když nakonec dodal, že bychom si ho
udobřily kdybychom mu poslali nějaký podobný produkt zadarmo :). Tak zase
vocamcať pocamcať. 

-----Original Message-----
From: Bc. Jaromír Adámek [mailto:Jaromir (zavinac) Adamek.biz] 
Sent: Saturday, September 06, 2008 5:47 AM
To: seo (zavinac) nawebu.cz
Subject: Re: ot: vyhrožování zákazníka, může vás někdo na internetu záměrně
poškodit - týká se seo

----- Original Message ----- 
From: "Lukáš Vachtl" <lukasvachtl (zavinac) seznam.cz>
To: <seo (zavinac) nawebu.cz>
Sent: Friday, September 05, 2008 3:56 PM
Subject: RE: ot: vyhrožování zákazníka, může vás někdo na internetu záměrně 
poškodit - týká se seo

>To samozřejmě chápu. Nicméně případ, kdy je zákazník poškozen jen tím, že
>jeho nevědomost a sugesce je silnější než fakta je problém. Pokud takovýto
>zákazník napíše tato firma prodávé neoriginální produkty pozor naní, 
>přičemž
>to není pravda a mám k tomu patřičné doklady, samozřejmě se mohu bránit ze
>zákona. Ve chvíili kdy takovému člověku zavolám, že se sním dohodnu na
>nějakém odškodnění za stažení tak uznám, že jsem podvodník a on to o chvíli
>později může proti mě použít a fakta budou ještě silnější. Já chápu, že
>spousta firem se nechová korektně, nicméně prostě občas se stává, že je ten
>špatnej zákazník :)

I zákazník "magor" má nárok na vrácení peněz. Pokud někdo uvidí jednu 
nespokojenou reakci na webu, tak to pochopí.Však o co jde, pokud dostanete 
zboží zpět (mnoho zahraničních firem vrací peníze i když je zboží poškozené,

jen aby si zachovali jméno). Své jméno by jste poškodili právě tím, že 
nevrátite peníze a tím se přiřadíte do skupiny skutečných podvodníků, 
protože podvovníci nikdy nevracejí peníze.

Tohle je typické české řešení problému :), místo aby firmě záleželo na 
maximální spokojenosti zákazníka (ať je to magor a nebo psychopat), tak 
filozofují, jestli tím přiznají a nebo nebo nepřiznají vinu, jako co to je.

Jasně zákazníkovi je to nutné vysvětlit, že nemá pravdu, ale pokud na svém 
stále trvat, tak co nejrychleji vrátit peníze a smést ze stolu, jen tak 
nenaštvete zákazníka.

  Jaromír Adámek

  www.Adamek.biz

  +420 723 228 345
  ICQ: 328-324-69
  Skype: jaromir.adamek





-- 
------------------------------------------------ (reklama) ------------
NOVINKA! Nejlepsi videa na internetu na BOMBA.cz
Vtipy, srandicky, videoklipy, diskuse a chat.
Zaregistruj se, pozvi kamarady a sledujte spolu ta nejlepsi videa.
VĂ­ce na Bomba.cz - http://r.iinfo.cz/?f=mail&i=75366
-----------------------------------------------------------------------

Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni: http://seo.nawebu.cz/
Pravidla konference: http://seo.nawebu.cz/pravidla.html
 

__________ Information from ESET Smart Security, version of virus signature
database 3419 (20080905) __________

The message was checked by ESET Smart Security.

http://www.eset.com
 
 

__________ Information from ESET Smart Security, version of virus signature
database 3421 (20080906) __________

The message was checked by ESET Smart Security.

http://www.eset.com
 
Received on 06. 09. 2008, 07:59 CEST

This archive was generated by hypermail 2.2.0 : 06. 09. 2008, 08:00 CEST