Re: ot: vyhrožování zákazníka, může vás někdo na internetu záměrně poškodit - týká se seo

From: Jaroslav Fišer <jf (zavinac)>
Date: Sat, 06 Sep 2008 09:55:56 +0200
V tom případě je to opravdu "vyčůranost" zákazníka, ale to nic nemění na 
tom, že vám to může pokazit jméno. Ale asi bych nebyl tak radikální v 
tom vracení peněz. Pokud je to tak jak říkáte, tak je myslím zákon na 
Vaší straně. Rozhodně doporučuju schovávat si e-mailovou korespondenci, 
protože pokud je to opravdu takový vůl jak píšete a nějakým způsobem Vás 
poškodí a vy budete vědět, že to je on, tak to můžete řešit s právníkem. 
Pořád Vás to ale vyjde dráž.
Jinak kdybyste se mě zeptal, co bych dělal já na Vašem místě, tak pokud 
je to tak jak píšete, tak já bych mu nevyhověl. Držel bych se zákona, 
který je momentálně na mé straně. Ale já jsem dost tvrdohlavý :-)
Jarda




Lukáš Vachtl napsal(a):
> Tak to jste nepochopil co jsem psal. My jsme měli zájem vrátit peníze, s
> tím, že se nám to nelíbí jelikož tím částečně uznáváme vinu, což pravda není
> ale ke spokojenosti všech peníze vrátíme problém s tím nemáme. Na čež
> zákazník, řekl, že je proněj zbytečné vracet peníze, že by musel na poštu a
> eště zaplatit balík (jednalo se o produkt za 2tis. ). Takže z toho všeho mě
> vyvinulo, že to byl zákazník filištín. Když nakonec dodal, že bychom si ho
> udobřily kdybychom mu poslali nějaký podobný produkt zadarmo :). Tak zase
> vocamcať pocamcať. 
>   
>
Received on 06. 09. 2008, 09:55 CEST

This archive was generated by hypermail 2.2.0 : 06. 09. 2008, 09:56 CEST