Vliv Skliku na fulltext Seznamu

From: Marek Kraucher <kraucher (zavinac)>
Date: Thu, 18 Sep 2008 11:25:35 +0200
Dobrý den,

stala se mi podivná věc. Na určitá klíčová slova byly naše stránky na
předních pozicích. A já věřil ujišťování lidí ze Seznamu, že PPC a
fulltext jsou dvě nezávislé věci.

Ale od té doby, co jsme začali inzerovat v Skliku, jsme se ve
fulltextu propadli na cca 3 stranu a za živého boha se nelze dostat
nahoru. Připadá mi, jako by Seznam "vycítil" šanci dostat více peněz z
PPC... Je totiž zajímavé, že se propadla zrovna ta klíčová slova,
která jsem použil v Skliku. Slyšel jsem názor, že to může být proto,
aby se nezdvojovaly výsledky vyhledávání, ale pokud by tomu tak mělo
být, měl by to dle mého Seznam jasně říct.

Myslíte, že to lze dávat do souvislosti? Nemáte někdo podobnou zkušenost?

Hezký den a díky za názory

Marek

P.S. na jiná klíčová slova na prvních pozicích jsme, takže ban to být
asi nemůže.
Received on 18. 09. 2008, 11:25 CEST

This archive was generated by hypermail 2.2.0 : 18. 09. 2008, 11:25 CEST