Re: Vliv Skliku na fulltext Seznamu

From: Libor Sedlak <libor.sedlak (zavinac)>
Date: Thu, 18 Sep 2008 11:32:29 +0200
Pouzivame Sklik a presto jsme na prvnim miste v fulltextu

Dne 18. září 2008 11:25 Marek Kraucher <kraucher (zavinac) gmail.com> napsal(a):

> Dobrý den,
>
> stala se mi podivná věc. Na určitá klíčová slova byly naše stránky na
> předních pozicích. A já věřil ujišťování lidí ze Seznamu, že PPC a
> fulltext jsou dvě nezávislé věci.
>
> Ale od té doby, co jsme začali inzerovat v Skliku, jsme se ve
> fulltextu propadli na cca 3 stranu a za živého boha se nelze dostat
> nahoru. Připadá mi, jako by Seznam "vycítil" šanci dostat více peněz z
> PPC... Je totiž zajímavé, že se propadla zrovna ta klíčová slova,
> která jsem použil v Skliku. Slyšel jsem názor, že to může být proto,
> aby se nezdvojovaly výsledky vyhledávání, ale pokud by tomu tak mělo
> být, měl by to dle mého Seznam jasně říct.
>
> Myslíte, že to lze dávat do souvislosti? Nemáte někdo podobnou zkušenost?
>
> Hezký den a díky za názory
>
> Marek
>
> P.S. na jiná klíčová slova na prvních pozicích jsme, takže ban to být
> asi nemůže.
>



-- 
obrazyramy.cz - Internetový shop s obrazy
obrazky-zdarma.cz - Obrázky a tapety na plochu ke stažení zdarma
Received on 18. 09. 2008, 11:32 CEST

This archive was generated by hypermail 2.2.0 : 18. 09. 2008, 11:32 CEST