Re: Statistiky hledanosti

From: Pavel Kodýtek <seo-paysoft (zavinac)>
Date: Tue, 27 Jan 2009 17:37:05 +0100
Zdravím,

  při  9000  týdně  to  máme  nějakých cca 1285 denně, při 20 otevřených
  stránek  jedním  uživatelem při "proléjzání výsledků" to máme nějakých
  cca  65 reálných dotazů denně a v takovém případě je 1/3 víc než dobrá
  statistika.  Nelze  také  pominout  ani stav, kdy například konkurence
  kontroluje,  stejně  jako vy, jak jsou na tom. Dále pak vemte v potaz,
  že mnoho uživatelů hledá jednu věc třeba týden a na přední výsledky už
  znova  nekliká, stejně jako jsou i uživatelé, kteří ze zásady na první
  cca  tři  výsledky  neklikají,  protože  si  myslí, že jsou to placené
  pozice a nemají k nim důvěru.

  Nelze  ani  opomenout,  že  na  proklik  z  výsledků hledání má vliv i
  zobrazený náhled webu a vypsaný snipet z textu stránky.

  Ale  jak již napsal p. Škrob, bez znalosti konkrétního klíčového slova
  -  a  já  dodám  že i bez znalosti konkrétního webu, nelze jednoznačně
  říct, v čem je problém.

27. ledna 2009, 16:04:01, Dalila T napsal(a):

DT> Dobrý den,

DT> Zajímalo by mě, jakou máte zkušenost nebo názor na statistiky hledanosti
DT> klíčových slov ze Seznamu?

DT> Povedlo se mi dostat stránky na třetí pozici na dané slovo, které má podle
DT> Seznamu statistiku (přesnou shodu) kolem 9000 tisíc týdně přesto se
DT> návštěvnost na tento konkrétní web pohybuje jen maximálně kolem 20 denně!

DT> Mimochodem, Google Adwords Keyword tool ukazuje, že za celý prosinec byla
DT> hledanost na toto slovo pouze na 400x.

DT> Co si o tom myslíte?



DT> Zkoušeli jste někdy do Seznamu zadávat nějaké nesmyslné slovo, tolikrát, aby
DT> to mělo efekt a dostalo se to do statistik, jen tak, ověřit, jestli to tam
DT> ukáže správná data..?

DT> Díky za názory



DT> Dalila

 

-- 
Pavel Kodýtek
ICQ: 30759319
http://www.webdesign.paysoft.cz/
Received on 27. 01. 2009, 17:37 CET

This archive was generated by hypermail 2.2.0 : 27. 01. 2009, 17:37 CET