Re: Náhlý propad na seznamu

From: Tomas Kapler <tomas (zavinac)>
Date: Mon, 9 Feb 2009 21:14:18 +0100
> Ne pane Kaplere neni to eshop.

já jsem právě ten web nějak nepochopil, prezentuje se to jako katalog
ale nějaká struktura kategorií výrobků tam neexistuje. Není to eshop,
ale je tam spoustu odkazů "objednávka", "jak objednat" atd. Prostě
myslím že máte s tímhle webem podstatně větší problém než to, že není
vidět, z hlediska uživatele bych řekl, že je možná dobře že jej nevidí
;)

> vybirala, pokud jsem vybrala spatne, je to mozne, ale snazila jsem se vybrat
> tak, aby to pro mne bylo vyhodne

To je právě ta otázka co je dobře a co je výhodné, obecně všeho moc
škodí, dát si na úvodní stránku tisíc jakkoliv nejlepších externích
odkazů není prostě nejlepší nápad, zejména když to znamená, že musíte
kontrolovat, že těch tisíc nějakým způsobem odkazuje i na vás (jinak
je to samozřejmě zcela k ničemu) a jestli třeba nezačaly propagovat
porno atp. (čímž se web dostane do "špatné společnosti" a může se ze
dne na dne propadnout o tisíc pozic)

Nějaký propad sranku ukazovaného na lištičce může být nepodstatný,
propadl se při změně jeho vzorce koncem loňského roku spoustě firmám
(viz archív diskuse) a nijak to neznamená propad reálného hodnocení.
Bůhví ovšem jak se měnil počet a kvalita odkazů na vás (předpokládám
že to nesledujete), spousta těhle systémů hřeší na to že to nikdo
nesleduje a když vám dají odkazy tak je po pár týdnech smažou nebo
přesunou na nezajímavá místa. Jde taky o to jak se samozřejmě vyvíjí i
vaše stránky, ale i jak se vyvíjí stránky vašich konkurentů atd.

Nevím kde jste se propadli, na seznamu vidím že jste furt na první
stránce a to že nejste na prvním místě osobně prostě hodnotím jako
zkvalitnění výsledků (byť tedy oriflame.cz jak koukám je momentálně
přesměrován na stránky jednoho prodejce a ještě nefunkční).

A jak jsem psal, jestli to berete jako business a chcete na tom
vydělávat, tak je nejlepším řešením to prostě celé udělat znovu,
protože špatně je na tom webu prostě naprosto všechno. A jestli nemáte
peníze na kvalitní řešení tak se nepodivujte, že ti co ty peníze mají
jsou na tom lépe. Jestli to pro vás není business pak vám jistě nějaká
návštěvnost může být ukradená a asi pochopíte že se pak těžko můžete
soutěžit s někým, kdo v tom business má.

Tomáš K.
Received on 09. 02. 2009, 21:14 CET

This archive was generated by hypermail 2.2.0 : 09. 02. 2009, 21:14 CET