Re: Náhlý propad na seznamu

From: redroses22 <redroses22 (zavinac)>
Date: Tue, 10 Feb 2009 00:17:01 +0100
Dobře, klidně do toho rejte, jsou však věci, v kterých pravdu nemáte - jak
funguje Oriflame asi víte jen zdánlivě - mám tím na mysli konkrétní detaily,
které znamenají ten rozdíl - proč to Oriflame dělá jste sice řekl ve své
podstatě dobře, ale dost hrubě - oriflame má svoje pravidla proto, ze by pak
cely system ztratil smysl. Prijde mi velmi nefer, ze si tam nekdo prodava
pres net neco pres eshop, protoze pak to nema  tu hodnotu. Oriflame je o
něčem trochu jiným.
Dobré SEO nemusí být jednoznačně marketingový úspěch. Záleží také na tom jak
se lidem věnuju a jak svou práci dělám. Kdyby moje stránky neplnily svůj
účel asi by mi nechodilo denně hafo emailů se zájmem o to, o tamto a o tohle
atd., a tím nemyslím jen výrobky. Jinak já jsem neřekla, že se mi nelíbí
pravidla, mně se nelíbí ti, kdo je porušují, protože na to stejné se já
nadřu. Ovšem zase za to něco mám, a o tom je právě Oriflame, ne o eshopu. A
není to ani o prodeji, mým hlavním cílem je jiná aktivita.

Za to že hosting, kde hostuji a většina ostatních má i www a nonwww variantu
teda opravdu nemůžu, já linkuju všude jen bez www. Takže tu druhou vpodstatě
nepoužívám.

No a asi to ukoncim a uz pokracovat nebudu, ale rozhodne nemam nulove
znalosti to bych asi ten web nemela vubec.

Mejte se vsichni fajn. Nicole



Dne 9. únor 2009 23:59 Tomáš Kapler <kapler (zavinac) gmail.com> napsal(a):

> > Dobře, já si nemyslím, že je špatně vše a doteď mi vše fungovalo dobře.
>
> Jenže to že vám to fungovalo dobře byla chyba, kterou Seznam opravil.
>
> Vím že to zní možná ode mě hnusně, ale prostě vsadím se, že když se
> zeptám 100 znalých lidí na to, co by měl ukazovat vyhledávač na slovo
> "název výrobce", vsadím se, že mi cca. 100 z nich odpoví
> 1. oficiální stránky výrobce (zejména pak nazev-vyrobce.cz)
> 2.-10. nejlepší/největší/nejznámnější prodejci výrobce (nikoliv
> největší proto, že jsou druzí na seznamu, ale druzí proto, že jsou
> největší)
>
> Je mi líto, tenhle web si prostě nezaslouží, aby na něj lidi chodili a
> pochybuji, že by se na něj kdokoliv s láskou vracel.
>
> > oriflame.cz funguje jen s www. jinak ne. tak to oni proste maji.
>
> No a? Je to chyba, které si většina typických uživatelů ani nevšimne,
> protože jejich typickým uživatelem je žena, která píše www i tam kde
> být nemá, na vyhledávače to nemá vliv, resp. mnohem horší může být
> situace, kdy existuje www i non-www varianta, a vznikají tak duplicity
> viz váš web
>
> > oriflame jako eshop porusuje pravidla firmy
>
> nelíbí se vám pravidla? tak je neprodávejte. Oriflame ví proč to dělá
> (nechce mrvit svůj letadlo-systém tím že zmrví marže podomních
> obchodnic).
>
> > Ja vsak toto delam jinak a
> > chci se tomu venovat se vsemi vyhodami a neni pro me priorita prodej ale
> > lidi.
>
> a opravdu věříte tomu, že váš web nějakým způsobem přitahuje lidi? Vím
> že si ženy klidně prohlíží i nějaké růžové blikající hrůzy, ale prostě
> jestli chci nějakým způsobem presentovat sebe jako znalce na image
> (lidskou), nemůžu mít svůj vlastní image na internetu jak blázen. Nebo
> snad chodíte za vašimi klientkami v roztrhaných smradlavých teplákách?
>
>
> > Bohuzel jsem neprisla na jinou variantu, kdy na me zadarmo budou
> odkazovat
> > weby
> a) když chcete vše zadarmo, nemůžete předpokládat, že budete lepší než
> ti, kteří jsou schopni do toho vrazit peníze.
> b) když chcete aby na vás někdo odkazoval, musíte mu dát důvod. Váš
> web naopak kohokoliv odrazuje od toho, aby s ním byl jakkoliv spojován
> a tak na vás odkazují jen ti, kteří odkazují na cokoliv co jim kdo dá.
>
>
> > Pokud mi poradite jak toto vyresit, bude mit o zatim bohate stacit. Cilem
> > toho webu neni prodej, ale informace o vsem ohledne Oriflame.
>
> A proč? Máte snad jejich akcie? Nevíte co s volným časem? Nebo chcete
> přeci jen ty výrobky o kterých informujete prodat vašim návštěvnicím
> byť nepřímo? Tipuji že to třetí, a pak se na vás vztahují stejná
> pravidla jako na jakýkoliv jiný eshop.
>
> > Prodavat proste takto nesmime a ja o svuj vydobyty post nechci kvuli tomu
> > prijit. Kdyby to slo delat jako eshop, mela bych ho uz 2 roky ne-li dele.
> a) prodávejte něco jiného když se vám to nelíbí
> b) jde to udělat, chce to jen si správně využít pravidla
> c) nikdo netvrdí, že z toho máte udělat eshop. Klidně to mějte jako
> web, katalog atd. Ale prostě na úrovni. Chcete být nejlepší v ČR, tak
> se tak chovejte.
>
>
> > ad diskuse o H1, CSS atd.
> a) myslím že to je úplně zbytečné, ten web je prostě špatně naprosto
> celý, nemá smysl řešit řádek po řádku.
> b) je chvályhodné, že se snažíte zabývat html, ale prostě akceptujte
> fakt, že jste absolutní laik s téměř nulovými znalostmi a zkušenostmi.
>
> Když byste místo desítek hodin vytváření "tohohle" převedla tyto
> hodiny na peníze (např. tím že je investujete do prodeje), tak za
> získané prostředky byste získala něco mnohem lepšího. Případně můžete
> podstoupit běžné podnikatelské riziko a prostě vzít X tisíc ze svého a
> investovat je tak, aby se vám vrátily. Třetí možností jsou provizní
> systémy, ale ty se dost pitomě řeší na neprodávajících webech.
>
> Tomáš Kapler
>
> --
> ------------------------------------------------ (reklama) ------------
> NOVINKA! Nejlepsi videa na internetu na BOMBA.cz
> Vtipy, srandicky, videoklipy, diskuse a chat.
> Zaregistruj se, pozvi kamarady a sledujte spolu ta nejlepsi videa.
> VĂ­ce na Bomba.cz - http://r.iinfo.cz/?f=mail&i=75366
> -----------------------------------------------------------------------
>
> Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni: http://seo.nawebu.cz/
> Pravidla konference: http://seo.nawebu.cz/pravidla.html
>
>
Received on 10. 02. 2009, 00:17 CET

This archive was generated by hypermail 2.2.0 : 10. 02. 2009, 00:18 CET