OFFTOPIC: Re: Náhlý propad na seznamu

From: Tomas Kapler <tomas (zavinac)>
Date: Tue, 10 Feb 2009 01:21:54 +0100
už jsme mimo téma seo konference, takže si dovoluji tento směr diskuse
označit za OFFTOPIC a dle pravidel konference jej doporučuji směrovat
výhradně na osobní maily, je-li zájem (já jej tedy nemám)

> Dobře, klidně do toho rejte, jsou však věci, v kterých pravdu nemáte

konkrétní příklad? (personal message if any)

> jak funguje Oriflame asi víte jen zdánlivě - mám tím na mysli konkrétní detaily,
> které znamenají ten rozdíl - proč to Oriflame dělá jste sice řekl ve své
> podstatě dobře, ale dost hrubě

ano, přiznávám, nemám žádný důvod nějak oriflame šetřit a nenazývat
jej pravými jmény, všechny MLM mě ale z profesionálního hlediska
zajímaly.

Vy jste léta masírovaná jejich propagandou, Oriflame je prostě
kosmetika jako každá jiná, jen se prodává letadlo systémem vymyšleným
amwayem a zkopírovaný tunou podobných firem. Všechny tyhle systémy s
příchodem webů změnily své smlouvy právě aby zakázaly prodej přes
eshopy, protože jsou celé založeny na osobní masáži a získávání nových
duší do pyramidy letadlového systému a to by přes internet
nefungovalo, protože nemohou de-iure nařídit minimální ceny. V
extrémních případech tam vznikají i závislosti, podobně jako u
některých sekt, fungují tam často i podobné mocenské struktury,
hromadné výplachy mozků a léčí to dokonce i stejná klinika v
Bohnicích.


> Prijde mi velmi nefer, ze si tam nekdo prodava
> pres net neco pres eshop

Je to proti pravidlům? Bonzujte je. Nebude to vlastníkům značky vadit?
Zkopírujte je

> protoze pak to nema  tu hodnotu. Oriflame je o
> něčem trochu jiným.

Proboha a o čem? Proboha jakou hodnotu? Šampón je šampón, ať se prodá
takhle či jinak. Chybí vám v tom to letadlo? Vždyť i zákazníci eshopu
se dají oslovovat, jistě jste absolvovala spousty školení jak
kontaktovat lidi, které neznáte.

> Dobré SEO nemusí být jednoznačně marketingový úspěch.

To nikdo netvrdí, jen jste jaksi zabrousila na SEO konferenci a ptáte
se na SEO, tak se nedivte, že vám občas někdo něco řekne k SEO

> Záleží také na tom jak
> se lidem věnuju a jak svou práci dělám.

A fakt si myslíte, že to děláte nějak výrazně lépe než těch 10 tisíc
dalších co v tomhle letadlu u nás lítají?

> Kdyby moje stránky neplnily svůj
> účel asi by mi nechodilo denně hafo emailů se zájmem o to, o tamto a o tohle

otázka je, jestli a jak moc to hafo pochází od nových návštěvnic webu
a jestli by to hafo nemohlo být výrazně větší hafo. I v offline světě
si občas si někdo něco koupí od té smradlavé potrhané obchodnice v
teplákách

> No a asi to ukoncim a uz pokracovat nebudu, ale rozhodne nemam nulove
> znalosti to bych asi ten web nemela vubec.

Měl jsem stovky zákazníků s nulovými znalostmi internetu a webů, kteří
měli krásné a funkční weby. Prostě proto že pochopili, že auta vyrábí
výrobci aut, boty vyrábí obuvníci, vlasy stříhají kadeřníci, kosmetiku
prodávají kosmetičky a weby vyrábí webdesignová studia.

Nevím co vede některé lidi vyrábět si vlastní firemní weby, nevím
jestli se to probírá v Radách ptáka Loskutáka, píšou o tom v poradně
Bravíčka, nebo jestli jsou prostě jen selfmademeni co si i šijí
vlastní šaty a jezdní ve vlastnoručně vyrobeném autu. Já taky netrhám
a nelouhuju heřmánek na vlastní šampón (a i kdybych to dělal, tak bych
se pak na fóru výrobců šampónů nepodivoval, proč můj šampón není
stejně populární jako šampón od Palmolive)

Tomáš Kapler
Received on 10. 02. 2009, 01:21 CET

This archive was generated by hypermail 2.2.0 : 10. 02. 2009, 01:21 CET