Re: Náhlý propad na seznamu

From: Bc. Jaromír Adámek <Jaromir (zavinac)>
Date: Tue, 10 Feb 2009 09:51:29 +0100
> Pavel Kodýtek napsal(a):
>>   téma  nepročetl,  ale  doposud  jsem  nenarazil na to, že by se  někdo
>>   zmínil,  že  vaše hlavní cílová skupina uživatelů se nenachází ani tak
>>   na  Google  jako  spíš  na  Seznamu.  Zaměřte  se  tedy  na to, abyste
>>   především zlepšila pozice na Seznamu, s tím, že mírný propad na Google
>>   vám vynahradí lepší pozice na Seznamu.

Bacha na to, Seznam oslabuje (z 62% v roce 2007 na 61% v roce 2008) a Google 
v ČR dlouhodobě posiluje (z 29% v roce 2007 na 33% v roce 2008)! Takže je 
rozhodně třeba se zaměřit jak na Seznam (ustupující majorita), tak i na 
Google (silně posilující minorita). Ostatní vyhledávače, jako je Centrum, 
Atlas a Jyxo mají dohromady ani ne 5 procent, nestojí za námahu...

http://www.lupa.cz/clanky/seznam-stagnuje-google-posiluje/

  Vyhledávače 2006 - 2008 Vyhledávač  7/2006  10/2006  1/2007  10/2007 
6/2008  10/2008
      Seznam  61,10%  63,39%  62,53%  62,30%  62,80%  60,85%
      Google  23,48%  23,85%  24,75%  28,87%  30,16%  32,61%
      Centrum  5,37%  4,72%  4,84%  3,39%  2,86%  2,61%
      Atlas  2,86%  2,38%  2,58%  1,53%  1,28%  0,97%
      Jyxo  0,79%  0,57%  0,42%  0,24%  0,16%  0,14%
      Centrum, Atlas, Jyxo  9,02%  7,67%  7,84%  5,16%  4,30%  3,72%
      Seznam a Google  84,58%  87,24%  87,28%  91,17%  92,96%  93,46%

Podíl vyhledávačů podle statistik Navrcholu v letech 2006-2008

S pozdravem,

  Jaromír Adámek

  www.Adamek.biz

  Jaromir (zavinac) Adamek.biz
  +420 723 228 345
  ICQ: 328-324-69
  Skype: jaromir.adamek
Received on 10. 02. 2009, 09:51 CET

This archive was generated by hypermail 2.2.0 : 10. 02. 2009, 09:53 CET