RE: Náhlý propad na seznamu

From: Bc. Richard Dobiáš <dobias (zavinac)>
Date: Tue, 10 Feb 2009 10:48:14 +0100
Dobrý den,

řekl bych, že zaměření na Seznam.cz nebylo zmíněno kvůli jeho majoritnímu
postavení u nás, ale kvůli specifické cílové skupině, která prostě bude více
"doma" na Seznamu, než v Google. I když i to se třeba časem může změnit, ale
zatím tomu moc nevěřím, přeci jen reklamní masáž Seznamu je nepřehlédnutá. A
Google nemá tak pěkného psíka :-).


S pozdravem a přáním úspěšného dne
Bc. Richard Dobiáš


-----Original Message-----
From: Bc. Jaromír Adámek [mailto:Jaromir (zavinac) Adamek.biz] 

> Pavel Kodýtek napsal(a):
>>   téma  nepročetl,  ale  doposud  jsem  nenarazil na to, že by se  někdo
>>   zmínil,  že  vaše hlavní cílová skupina uživatelů se nenachází ani tak
>>   na  Google  jako  spíš  na  Seznamu.  Zaměřte  se  tedy  na to, abyste
>>   především zlepšila pozice na Seznamu, s tím, že mírný propad na Google
>>   vám vynahradí lepší pozice na Seznamu.

Bacha na to, Seznam oslabuje (z 62% v roce 2007 na 61% v roce 2008) a Google

v ČR dlouhodobě posiluje (z 29% v roce 2007 na 33% v roce 2008)! Takže je 
rozhodně třeba se zaměřit jak na Seznam (ustupující majorita), tak i na 
Google (silně posilující minorita). Ostatní vyhledávače, jako je Centrum, 
Atlas a Jyxo mají dohromady ani ne 5 procent, nestojí za námahu...
Received on 10. 02. 2009, 10:48 CET

This archive was generated by hypermail 2.2.0 : 10. 02. 2009, 10:48 CET