Re: cílové skupiny / vyhledávače / weby

From: slave <slave (zavinac)>
Date: Tue, 10 Feb 2009 20:38:39 +0100
čus
> ja tedy pocet navstevniku zjistit umim :)

pak tady žádná další diskuze není na místě protože vůbec nevíte o čem 
mluvíte

> a zbytek co pisete jsou takzet nesmysli. pokud clovek neni schopny ani 
> preposlat email nebo zkopirovat soubor, v zivote by ho nenapadlo si 
> neco kupovat v eshopu. uz jenom proto, ze pravdepodobne si bude 
> myslet, ze potrebuje kreditni kartu a ze je to nebezpecne.

nesmysli? :-)
opět.. vůbec nevíte o čem mluvíte, doufám, že se neživíte SEOem nebo 
něčím podobným.. eshopy jsou udělány většinou pro retardy, a retardovaní 
lidé ať mi odpustí, ale představte si situaci, kdyby Seznam.cz nešel 
jeden týden. Prostě by spadl, vyhořel.. cokoliv. Ani si nedovedete 
představit jaké by byly propady v nakupování na eshopech atd. Vždyť i 
naši klienti chodí na svůj web tak že napíší adresu napřed do seznamu :-)

> a privadet na web navstevniky, kteri tam prisli vpodstate omylem 
> (pomocí jakýchkoliv retardovaných slovních spojení), je uplne k 
> nicemu, z nich zakaznici nebudou. seo je o tom optimalizovat web tak, 
> aby vysledkem ve vyhledavaci byla stranka s relevantnim obsahem, ne 
> jen o zvysovani navstevnosti. pokud hledam chladic na procesor, 
> absolutne me nezajima chladic do auta a proto navsteva webu s dily na 
> auta je pro dany web uplne k nicemu.

to jsem ale vůbec neřekl.. nicméně zrovna ten chladič je dobrý příklad.. 
pokud by lidi hledali masivně chladiče do PC klíčovým slovem "chladiče", 
tak byste se jako SEO odborník tímto měl zaobírat.. samozřejmě toto je 
diskutabilní, a můžeme se o tom bavit. O statistikách a o počítačové 
odbornosti ČR se radši už nebavme, nebo maximálně na soukromém emailu..

Díky

-- 
slave
Received on 10. 02. 2009, 20:38 CET

This archive was generated by hypermail 2.2.0 : 10. 02. 2009, 20:40 CET