Re: OT: Re: cílové skupiny / vyhledávače / weby

From: Radek Ondra <r.ondra (zavinac)>
Date: Tue, 10 Feb 2009 21:12:55 +0100
Fixace na prenatalni a kojenecky vek je maximalni,
obchodni zastupci v jedne IT firme chodili leta na Seznam.cz pres
Redbox.cz, zrejme nejake veleuspesna reklama Contactelu, nebo spis
distribuce MSIE.

Jinak zakazniky mate takove jake si zaslouzite, respektive jaky mate
sortiment. Kdyby jste prodavali pocitacove hry nebo vrhaci noze a haky
pro ninja bojovniky (aby mohli vylezt po zdi na strechu) tak by jste
vedeli ze cca 100% zakazniku je negramotnych. Verim, ze kdybych videl
do mailove komunikace obchodu s esoterickou literaturou nebo s
programovatelnymi kalkulackami tak budu mit jinou praxi.


Radek Ondra
http://www.ondra.cz



Dne 10. únor 2009 20:44 Keberdle Václav <keberdle (zavinac) gmail.com> napsal(a):
> Dobrý den,
> nedá mi to..
> OT: Ti co na seznamu hledají google.cz(a naopak) patří do jaké skupiny:)?
>  viz http://search.seznam.cz/stats?collocation=google&submit=Hledej
>
> On je fakt že Google se tlačí na Home page už přes hroznou hromadu
> Freeware.Takže někdy seznamák, musí použít goolge, aby našel internet
> (seznam)
>
> KEnik
>
> 2009/2/10 Marek Prokop (Prokop software) <mprokop (zavinac) prokopsw.cz>
>
>> Dobrý den,
>>
>> znám jen průzkum Factum Invenio z roku 2007. Výcuc:
>>
>> * Seznam používá 89 % uživatelů, Google 86 %.
>> * Seznam preferují lidé středního a staršího věku, Google studenti a
>> mladí do 30 let.
>> * Seznam využívají více ženy než muži, u Googlu je poměr vyrovnaný.
>>
>
Received on 10. 02. 2009, 21:12 CET

This archive was generated by hypermail 2.2.0 : 10. 02. 2009, 21:12 CET