Re: Jakou PPC inzerci preferujete?

From: Pavel Jašek <pavel.jasek (zavinac)>
Date: Tue, 24 Feb 2009 11:41:37 +0100
Zdravím,

to téma opravdu není o SEO. Ale protože jste se ptal na obecnější věci (třeba cílové stránky), tak si myslím, že to nebude neužitečné. Reakce budu odpovídat do textu, snad se vám to dobře zobrazí :-)
Preferujete PPC inzeráty s: titulek {Keyword:Slovo} nebo píšete statické inzerce?Statické verze jsou vždy přirozenější, v nešikovnosti dynamických inzerátů se mohou objevit různé paskvily, pokud se vám do klíčových slvo zatoulá některé ve špatném pádu apod.
Nejsou pak všechny inzeráty ve výsledcích vyhledávání stejné?
  http://search.seznam.cz/?q=kancel%C3%A1%C5%99sk%C3%A9+pot%C5%99eby&mod=f&sug=1Positivn%c3%ad odlišení je samozřejmě vítáno, stejně jako u výsledků ve vyhledávání.
Předpokládám, že je nejlepší, když je tématicky spojeno: dotaz - sestava s kw - inzerát - landingpage.Ano, základům rozumíte správně :-) Čím kvalitnější takovéto spojení je, tím lépe.
Ale jak to řešíte, když nemáte desítky sestav po dvaceti klíčových slovech, ale jen několik sestav se stovkami klíčových slov?A proč nemáte ty desítky sestav, které by mohly být více relevantní dané skupině klíčových slov? 
Na sklik s tématickou inzercí stejně neuspějeme, kvalitu si myslím, že na sklik řeší minimálně.Co tím myslíte? Můžete upřesnit?
- jaké máte zkušenosti s inzercí v obsahových sítích seznam a google? 
  Nenašel jsem obor, kde by tyto sítě byly konverzní.Obsahová síť Seznamu je ještě v plenkách zkušebního provozu.
Obsahová síť AdWords může fungovat a mnohdy funguje i efektivně, akorát se o ni musíte hodně starat, hlídat si ceny, vylučovat stránky či hledat nové atd. Je třeba k tomu mít jiný přístup než k inzerci ve vyhledávání.

  I když je to jen okrajově seo, zajímá mě názor odborníků na internet marketing, díky, Michal Čapek
  Pavel Jašek
  
Received on 24. 02. 2009, 11:41 CET

This archive was generated by hypermail 2.2.0 : 24. 02. 2009, 11:41 CET