Re: Re[2]: Jakou PPC inzerci preferujete?

From: Tomáš Kapler <kapler (zavinac)>
Date: Wed, 25 Feb 2009 12:11:57 +0100
>> Na sklik s tématickou inzercí stejně neuspějeme, kvalitu si myslím, že na sklik řeší minimálně.Co tím myslíte? Můžete upřesnit?
>
> - sklik pravděpodobně minimálně pracuje se skórem kvality (klíčových slov v sestavě, hodnodnocením cílových stránek ve vztahu s klíčovým slovem, sestavou atd.)

Seznam na tom momentálně dost pracuje, jak asi všichni víte, v
nejbližších týdnech hodlá spustit vlastní AdSense
(http://partner.sklik.cz) a tohle je právě momentálně největší
bariéra. Na jejich vlastních serverech, kde se to zobrazuje nyní jim
to jakž takž funguje, ale tam se nemusí snažit tolik vydělávat (resp.
nemusí se snažit být lepší než AdSense, protože tady mají stejně 100 %
z příjmu a nemusí dávat 70 % partnerům).

Nicméně už teď se s tím dá slušně pracovat, jakás takás relevance tam
je, stejně tak je alespoň nějaké CTR a nějaké konverze a protože se
CTR z kontextu nepočítá do CTR z fulltextu a protože mohu nasadit
různé ceny pro kontext a fulltext, tak je zcela jedno, že to nemá tak
vysoké CTR, protože prostě vždy mohu nastavit takové ceny, aby se mi
to vyplatilo. Navíc není ani tak podstatná hodnota CTR, jako rozdíl v
CTR oproti konkurentům a tam mají všichni stejné podmínky, takže se
stejně můžete kvalitativně vymezovat.

Imho větší problém než tohle je blbé chování strict/phrase/broad
match, které na rozdíl od google nemají tak velký vliv, to od začátku
nastavili, protože měli méně reklam, ale teď už by to mohli napravit.

Tomáš Kapler
Váš http://seo-konzultant.cz ;)
Received on 25. 02. 2009, 12:11 CET

This archive was generated by hypermail 2.2.0 : 25. 02. 2009, 12:38 CET