Propad na Seznamu zároveň s postupem na Google

From: radovan.kozisek <radovan.kozisek (zavinac)>
Date: Mon, 27 Jul 2009 18:40:12 +0200
 
Dobrý den

Od února 2009 provozuji e-shop, který jsem se snažil (byť z vašeho pohledu
možná amatérsky) SEO optimalizovat. Klíčové pro mě bylo výborné umístění na
sousloví "svatební dekorace". Kupodivu se to docela podařilo a byl jsem 7.
na Google a 3.-5. na Seznamu.

Po cca 3 měsících provozu a skončení placených kampaní na obou zmíněných
fulltextových vyhledáváčích došlo k mírnému k propadu na Seznamu na 11.
místo (a S-Rank se po pár dnech, kdy stoupl na 70, snížil opět na 60). Po
dalších 6 týdnech se e-shop najednou propadl o 20 míst na 31. pozici. Pár
dnů mírně stoupal až na 28. pozici a najednou zapadl až na 40. Vzhledem k
tomu, že mě "živí" především zákazníci-ženy je jasné, že počet objednávek
koresponduje s umístěním na Seznamu, zatímco na Googlu je relativně
nezávislý (tam jsem se kupodivu pomalu vyšplhal až na druhé místo na
zmíněnou klíčovou frázi "svatební dekorace").

Jelikož jde pro mě o existenční záležitost, prosím vás o pomoc s tímto - pro
mě nepochopitelným - problémem. K žádným zásadním změnám na e-shopu nedošlo,
pouze standardní práce s produkty, přidávání, mazání.. Domény mám dvě se
stejným názvem, jedna s pomlčkou a druhá bez, přesměrování je uděláno pomocí
status kódu 301 Moved Permanently, jak bylo doporučeno zde:
http://napoveda.seznam.cz/cz/ceho-se-pri-optimalizaci-vyvarovat.html

 
Děkuji předem za vaše názory!

S pozdravem
Radovan Kožíšek
Received on 27. 07. 2009, 18:40 CEST

Chcete se naučit víc? Navštivte naše odborná školení pro webdesignéry

This archive was generated by PROGNAME VERSION on DATE and TIME