Re: vliv Google Analytics na Google

From: Monika Fothy <monika.fothy (zavinac)>
Date: Tue, 25 Aug 2009 20:41:53 +0200
S istotou Vam viem povedat, ze to tak nie je.
Spravujem portfolio v zahranici, ktore ma navstevnost okolo 2,5  
milionov uzivatelov denne, a ak zavadzam nove stranky (povedzme po  
testoch su asi 2-3 mesiace stare) viem si dovolit, ze z jedneho dna na  
druhy poslem na nove stranky 100-200 tisic uzivatelov denne.  
Samozrejme ide len o branding, a castokrat mi vyskoci bounce rate az  
na 90%, dokonca bol dlhodobo aj na 96% (co uz je obrovska hanba - ale  
ma to zmysel v niecom inom).
Pozicie v Google sa mi popri tom nadalej zvysovali, teda ziaden problem.
Meranie samozrejme pregieha pomocou GA.

Na zaklade tychto skusenosti (ide o viac webov) viem s istotou  
povedat, ze ak mate celkovy bounce rate vysoky dlhodobo a straveny cas  
na strankach minimalny, Google Vas urcite za to netresta nijak,  
poziciou uz vobec nie.
Mozno Vas tresta ak mate vysoky BR z organickych navstev z Google....  
mozno. Ak ale mate vysoky BR z Google, tak je treba sa zamysliet aj  
nad tym, naco Vam je pozicia v google ked Vam utekaju navstevnici....
Ale to je uz o inom.

Monika Fothy



On Aug 25, 2009, at 8:01 PM, Emil Zásměta wrote:

> Keberdle Václav napsal(a):
> > G jde o to aby dal uživatelů ve výsledcích ty stránky které hledá.
>> Stránka kterou opustí 90% uživatelů během 10 sekund to nebude.
>> Pokud tato data má k dispozici proč by je nepoužil pro řazení  
>> výsledků..
> To je asi spravna myslenka. Nicmene pokud by to byl skutecne ten  
> duvod, musely by tyto parametry po zasahu ze strany G vyrazne  
> stoupnot (alespon cas straveny na webu - ten ale zustal prumerne na  
> stejne urovni).
> Je ale mozne, ze G pro tyhle ucely hodnoti spis casy stravene na  
> konkretnim dokumentu. Tim by pak logicky vyhazoval z indexu treba  
> uvodni strany a jim podobne, ktere fungujou jenom jako rozcestnik po  
> webu. Spoustu lidi zadava do vyhledavani dost obecne fraze, nebo  
> rovnou solo slova: zabava, sport, sex, auto... Az na vstupni strane  
> kliknou na neco, co je tematicky zaujme (nova sportovi hala, anal- 
> sex na zahrade, Nezdrave ucinky sportu na lidsky organizmus) - cili  
> skutecne jen par sekund. Takhle se chova valna vetsina lidi, co  
> smejdi po netu jenom tak z nudy a nepotrebujou plastova okna nebo  
> dovolenou v Chorvatsku. G ale ty okna a zajezdy potrebuje prodat,  
> tak se snazi vysledky upravovat tak, aby tam tech oken, zajezdu a  
> aut s vyhodnou slevou mohl nas*at co nejvic.
> At tak ci tak, s GA jsem nadobro skoncil - spis nez vyhodny  
> pokrocily nastroj pro webmastery je to prodlouzena ruka Googlu pro  
> jeho marketing. Coz je logicke - G neni charita. Ale mym zajmem neni  
> zlepsovat jeho obchodni bilanci - ja chci zvysovat tu svoji ;)
>
> -- 
> ------------------------------------------------ (reklama)  
> ------------
> SKOLENI SEO - PRAHA i BRNO
> Jak vybrat spravne klicova slova, na co se pri optimalizaci zamerit,
> jak vyhodnocovat sve SEO aktivity? Naucte se optimalizovat webove
> stranky pro vyhledavace a ziskavat zpetne odkazy na celodennim skoleni
> SEO od Dobreho webu - http://www.dobryweb.cz/skoleni-seo/?from=ks- 
> seo  
> -----------------------------------------------------------------------
>
> Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni: http://seo.nawebu.cz/
> Pravidla konference: http://seo.nawebu.cz/pravidla.html
>
Received on 25. 08. 2009, 20:41 CEST

Chcete se naučit víc? Navštivte naše odborná školení pro webdesignéry

This archive was generated by PROGNAME VERSION on DATE and TIME