Re: Seznam má nový fulltext (beta)

From: Tomáš Kapler <kapler (zavinac)>
Date: Thu, 8 Oct 2009 16:02:46 +0200
Osobně webdesignu zastávám názor, že se mají věci dělat tak, jak mají
smysl a SEO že je pak automatickým důsledkem, kterému můžeme občas
pomoci. A vyhledavače z logiky věci se snaží vylepšovat své algoritmy
právě tak, aby preferovali smysluplnost a tedy trendem takto dělaných
stránek je růst.

Tag meta keywords vznikl proto, aby v dřevních dobách umožnil správnou
kategorizaci příspěvků v katalogových univerzitních systémech, ze
kterých internet vznikl. Tedy to, co bylo o nějakých patnáct let
později znovunalezeno a zprofanováno pod názvem tagy/štítky. Jestliže
tedy dané stránce dávám nějaké štítky, protože to má smysl z hlediska
navigační struktury atd. tak klidně stejné štítky dám i do meta
keywords a co si o tom v tuhle chvíli myslí vyhledavače a jestli to
někdo zneužívá k něčemu jinému je šumák.

Na vytáhnutí klíčových slov od konkurence jsou meta keywords prakticky
k ničemu, to že dané slovo kategorizuje danou stránku neznamená, že je
klíčové pro klienta a jeho business a už vůbec ne pak pro business
jiné, byť příbuzné firmy. Když už bych měl něco používat, tak spíš
nějakou analýzu textu stránek, pro stránky v angličtině a v některých
dalších jazycích je skvělý třeba yahoo term extractor, pro češtinu
bohužel nic moc není (leda nástroje co primitivně měří hustotu
klíčových slov, ovšem žádný z nich neumí pracovat se skloňováním a
neumí rozpoznat, které slovo či fráze je "klíčová" v tom smyslu, že se
občas hledá)

Tomáš Kapler
Váš http://SEO-konzultant.cz
Received on 08. 10. 2009, 16:02 CEST

Chcete se naučit víc? Navštivte naše odborná školení pro webdesignéry

This archive was generated by PROGNAME VERSION on DATE and TIME