Re: Dotazy na triviality - Was: Vzájemné odkazování webů

From: Jan Stejskal <stejskal (zavinac)>
Date: Wed, 09 Dec 2009 18:57:22 +0100
Mě jako zákazníka mimo podrobný popis produktu (který je všude stejný, 
duplicitní) zajímají kvalitní fotografie produktu. To vyhledávače 
zohlednují? Nezohlednují a proto z tohoto pohledu dostanu špatné 
výsledky. A takových kritérií lze vymyslet tisíce, každý preferuje něco 
jiného, proto řadit výsledky dle kvality obsahu je nemožné.




Leos Ondra napsal(a):
> Stačilo napsat faktickou poznámku z pohledu webmastera - že tisíce 
> eshopů mají prakticky stejné informace o zboží protože je tahají z 
> databaze dodavatelů. Z pohledu uživatele to pak znamená, že pokud 
> hledám informace o daném zboží a vyhledávače duplicity napříč weby 
> neberou v potaz tak se proklikávám spoustou stejných a tudíž 
> neužitečných popisů tam, kde by stačil jeden. Pokud vyhledávač 
> zohlední ten e-shop, kde je i nějaké info o produktu navíc pak je to 
> přesně to, co chci.
>
> Leoš Ondra
>
> Web Seekr napsal(a):
>> Souhlasím s panem Kotíkem, poslední dobou mi to zde přijde jako 
>> filozofický blog, kde každý pořád omýlá nějaká svá filozofická moudra 
>> a obecna typu budujme obshah bla bla. Dobrý příklad byl eshop. Hodně 
>> z lidí co to zde čtou se skutečně starjí o reálné projkety a chápu, 
>> že ti co to znají a umějí sem už ani nepřispívají.
>
Received on 09. 12. 2009, 18:57 CET

Chcete se naučit víc? Navštivte naše odborná školení pro webdesignéry

This archive was generated by PROGNAME VERSION on DATE and TIME