RE: Dotazy na triviality - Was: Vzájemné odkazování webů

From: Bc. Richard Dobiáš <dobias (zavinac)>
Date: Wed, 9 Dec 2009 19:01:35 +0100
>> Z pohledu uživatele to pak znamená, že pokud hledám 
informace o daném zboží a vyhledávače duplicity napříč weby neberou v 
potaz tak se proklikávám spoustou stejných a tudíž neužitečných popisů 
tam, kde by stačil jeden. Pokud vyhledávač zohlední ten e-shop, kde je i 
nějaké info o produktu navíc pak je to přesně to, co chci.

A proč myslíte, že se doporučuje vytvářet unikátní obsah na stránce
produkut? Třeba i příspěvky uživatelů generují nějaký ten obsah navíc, s
novými a mnohdy laickými klíčovými slovy, které se hodí pro dlouhý ocas.
Každý konzultant Vám řekne, že stránka e-shopu, která má stejný text jako
všechny ostatní, není úplně dobrá a bylo by vhodné nějaký ten unikátní obsah
doplnit, upravit, rozšířit atd. A Vy byste chtěl dostat jenom jednu stránku
jako výsledek? A nebyl by to pak monopol? Jak byste si srovnal ceny, jak
byste se podíval na názory zákazníků, kteří produkt ohodnotili na jiném
e-shopu...


S pozdravem a přáním úspěšného dne

Bc. Richard Dobiáš
http://www.sonixdesign.net/
Received on 09. 12. 2009, 19:01 CET

Chcete se naučit víc? Navštivte naše odborná školení pro webdesignéry

This archive was generated by PROGNAME VERSION on DATE and TIME