E-shopy a vyřazené zboží

From: Leos Ondra <info (zavinac)>
Date: Wed, 09 Dec 2009 20:30:19 +0100
Všiml jsem si dnes na Twitteru komentáře Dušana Janovského k článku

http://www.dobryweb.cz/newsletter-seo-na-slova-ktera-na-webu-nechcete/

Píše: "Návod, jak si zaplevelit shop duplicitním obsahem [link] od 
Dobrého webu. Nechcete někdo raději vychválit http odpověď 410?"

Poznámku o duplicitním obsahu nechápu. Osobně mi na e-shopech hodně 
vadí, pokud už zboží není v nabídce a nebude a přesto ho pořád inzerují, 
takže pokud sháním už těžko dostupnou knihu, projdu desítky e-shopu 
abych u každého (kromě úplně stejného popisu a obrázku) našel jen 
informaci, že kniha už není skladem a je rozebraná.

Chápu, že je v zájmu e-shopu nepřijít o žádný odkaz z vyhledávače, ale 
bežného uživatele to rozhodně nepotěší. Přínosem (pro každého kromě 
majitele webu) to může být jen tehdy pokud nabídnou alespoň alternativu, 
jak se píše v článku, ale to třeba u knih jde dost těžko.

Chci se zeptat jestli vyhledávače umí pracovat se stavovým kódem 410 
Gone a jak ho zohlední. Leoš Ondra
Received on 09. 12. 2009, 20:30 CET

Chcete se naučit víc? Navštivte naše odborná školení pro webdesignéry

This archive was generated by PROGNAME VERSION on DATE and TIME