Re: E-shopy a vyřazené zboží

From: Dušan Janovský <janovsky (zavinac)>
Date: Sun, 13 Dec 2009 01:06:56 +0100
>
> Jinak mi přijde zajímavé, že se zde diskutuje o "vyřazených produktech", ale
> třeba část o "produktech, které jste nenabízeli a nabízet nebudete" zůstává
> zcela bez odezvy :-)

Na webu ale už existují tisíce autorů, kteří něco velmi podobného
dělají. Píší o výrobcích, které nevlastní, neprodávají ani
neprodávali, píší o filmech, které nenatočili, neviděli je ani je
neumějí stáhnout, píší o místech, které nikdy nenavštívili ani
navštívit nechtějí, atd. Říká se jim MFÁčkaři a živí se přes AdSense a
affily.

Vaše rada je inovativní pouze v tom, že do článků doporučujete dát
odkazy na jiné své alternativní výrobky a dopsat argumenty, proč
nejsou v prodeji. MFA a afiiláci to řeší tak, že výrobek vychvalují a
odkazují na někoho, kdo ten konkrétní výrobek prodává (očekával bych
tam lepší konverzi), případně to nechávají rozhodnout kontextovou
reklamu.

A jestli postrádáte odezvu, dejte si na blog prostě komentáře. Myslím,
že pod tím článkem
http://www.dobryweb.cz/newsletter-seo-na-slova-ktera-na-webu-nechcete/
by se uživily.

Yuhů
Received on 13. 12. 2009, 01:06 CET

Chcete se naučit víc? Navštivte naše odborná školení pro webdesignéry

This archive was generated by PROGNAME VERSION on DATE and TIME