Re: Seznam statistika hledání

From: LukĂĄĹĄ HyĹĽha <lukas (zavinac)>
Date: Fri, 2 Apr 2010 08:41:29 +0200
No já bych to spíš interpretoval tak, že 80% z Těch uživatelů, kterí  
vůbec na něco kliknou. Pořád si myslím, že dost velké množství lidí  
nakonec stejně neklikne vůbec na nic a jde hledat dál, podle nějaké  
jiné fráze (i když tady to určutě záleží na té frázi) ....
No a kdybychom tedy vzali, že "jen" 80% na něco klikne, z toho 80% na  
první nebo druhý (rovnoměrně) - tak už to máte hned jenom 30%

Lukáš Hyťha
Lepton studio, spol. s r. o. (lukas (zavinac) lepton.cz)



On 2.4.2010, at 8:25, Martin R. Bruoth wrote:

> Sám mám zkušenosti podobné, 10% odpovídá tomu, co máme naměřeno i my.
>
> To co se uvádí bych interpretoval spíš tak, že 80% uživatelů věnuje  
> pozornost prvním dvěma odkazům. Záleží na metodice měření, jestli  
> tam uživatel hodí oko, jezdí myškou nebo klikne (i když měřit  
> kliknutí by bylo nejlogičtější, na druhou stranu, to by mohl měřit  
> převážně jen vlastník stránky vyhledávání) a bral bych to jako  
> velmi zajímavou informaci, respektive si nejsem jistý, jestli je  
> její publikace v zájmu majitele vyhledavače..
>
> Tuším, že před časem se někde diskutovalo, že ten skutečný proklik  
> alespoň na seznamu je na předním místech mnohem menší než se  
> očekává a reakci Yuhů jsme rozuměl, že to považuje za správné (z  
> hlediska vyhledavače a jeho uživatelů). Měření co znám se dělala v  
> jiné jazykové oblasti, na google (který třeba nemá screeshoty u  
> každého výsledku v SERP) a byla dělaná oční kamerou (což je o  
> pozornosti a hození oka a ne o prokliku). A znamená to také, že  
> uživatelé věnují mnohem více pozornosti nadpisu, screenshotu a  
> popisu odkazu, než by se očekávalo od automatu.
>
>
> Martin Bruoth
> http://www.aira.cz
>
> -----Original Message-----
> From: r.a.j (zavinac) centrum.cz [mailto:r.a.j (zavinac) centrum.cz]
> Sent: Friday, April 02, 2010 7:25 AM
> To: seo
> Subject: Seznam statistika hledání
>
>
> Dobrý den
> Chtěl bych se zeptat jaký máte rozdíl mezi statistikou hledanésho  
> slova uváděného
> na Seznamu a skutečnou návštěvností naměřenou např. GAnalyticsem.
> U nás je zarážející výsledek, že u slova s hledaností v 1500/den v  
> přesné shodě
> k nám na stránku, která je na toto slovo na 1. pozici, přijde jen  
> cca 1/10 návštěvníků.
> Uvádí se, že cca 80 - 90% uživatelů klikne na 1. - 2.  výskedek  
> fulltext. hledání. Neměla by
> pak být návštevnost mnohem vyšší. Místo přibl. 150 tak alespoň 1000?
>
> -- 
> ------------------------------------------------ (reklama)  
> ------------
> SKOLENI SEO - PRAHA i BRNO
> Jak vybrat spravne klicova slova, na co se pri optimalizaci zamerit,
> jak vyhodnocovat sve SEO aktivity? Naucte se optimalizovat webove
> stranky pro vyhledavace a ziskavat zpetne odkazy na celodennim skoleni
> SEO od Dobreho webu - http://www.dobryweb.cz/skoleni-seo/?from=ks-seo
> ---------------------------------------------------------------------- 
> -
>
> Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni: http://seo.nawebu.cz/
> Pravidla konference: http://seo.nawebu.cz/pravidla.html
>
>
> --
> ------------------------------------------------ (reklama)  
> ------------
> SKOLENI SEO - PRAHA i BRNO
> Jak vybrat spravne klicova slova, na co se pri optimalizaci zamerit,
> jak vyhodnocovat sve SEO aktivity? Naucte se optimalizovat webove
> stranky pro vyhledavace a ziskavat zpetne odkazy na celodennim skoleni
> SEO od Dobreho webu - http://www.dobryweb.cz/skoleni-seo/?from=ks-seo
> ---------------------------------------------------------------------- 
> -
>
> Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni: http://seo.nawebu.cz/
> Pravidla konference: http://seo.nawebu.cz/pravidla.html
>
>
Received on 02. 04. 2010, 08:41 CEST

Chcete se naučit víc? Navštivte naše odborná školení pro webdesignéry

This archive was generated by PROGNAME VERSION on DATE and TIME