Re: Seznam statistika hledání

From: Radek Ondra <r.ondra (zavinac)>
Date: Fri, 2 Apr 2010 08:49:08 +0200
A co teprve tech 25%, 50% nebo 75% uzivatelu co rozlikne 10, 5 nebo 3 odkazy ;-)


R.

2010/4/2 Lukáš Hyťha <lukas (zavinac) lepton.cz>:
> No já bych to spíš interpretoval tak, že 80% z Těch uživatelů, kterí vůbec
> na něco kliknou. Pořád si myslím, že dost velké množství lidí nakonec stejně
> neklikne vůbec na nic a jde hledat dál, podle nějaké jiné fráze (i když tady
> to určutě záleží na té frázi) ....
> No a kdybychom tedy vzali, že "jen" 80% na něco klikne, z toho 80% na první
> nebo druhý (rovnoměrně) - tak už to máte hned jenom 30%
>
> Lukáš Hyťha
> Lepton studio, spol. s r. o. (lukas (zavinac) lepton.cz)
>
>
>
> On 2.4.2010, at 8:25, Martin R. Bruoth wrote:
>
>> Sám mám zkušenosti podobné, 10% odpovídá tomu, co máme naměřeno i my.
>>
>> To co se uvádí bych interpretoval spíš tak, že 80% uživatelů věnuje
>> pozornost prvním dvěma odkazům. Záleží na metodice měření, jestli tam
>> uživatel hodí oko, jezdí myškou nebo klikne (i když měřit kliknutí by bylo
>> nejlogičtější, na druhou stranu, to by mohl měřit převážně jen vlastník
>> stránky vyhledávání) a bral bych to jako velmi zajímavou informaci,
>> respektive si nejsem jistý, jestli je její publikace v zájmu majitele
>> vyhledavače..
>>
>> Tuším, že před časem se někde diskutovalo, že ten skutečný proklik alespoň
>> na seznamu je na předním místech mnohem menší než se očekává a reakci Yuhů
>> jsme rozuměl, že to považuje za správné (z hlediska vyhledavače a jeho
>> uživatelů). Měření co znám se dělala v jiné jazykové oblasti, na google
>> (který třeba nemá screeshoty u každého výsledku v SERP) a byla dělaná oční
>> kamerou (což je o pozornosti a hození oka a ne o prokliku). A znamená to
>> také, že uživatelé věnují mnohem více pozornosti nadpisu, screenshotu a
>> popisu odkazu, než by se očekávalo od automatu.
>>
>>
>> Martin Bruoth
>> http://www.aira.cz
>>
>> -----Original Message-----
>> From: r.a.j (zavinac) centrum.cz [mailto:r.a.j (zavinac) centrum.cz]
>> Sent: Friday, April 02, 2010 7:25 AM
>> To: seo
>> Subject: Seznam statistika hledání
>>
>>
>> Dobrý den
>> Chtěl bych se zeptat jaký máte rozdíl mezi statistikou hledanésho slova
>> uváděného
>> na Seznamu a skutečnou návštěvností naměřenou např. GAnalyticsem.
>> U nás je zarážející výsledek, že u slova s hledaností v 1500/den v přesné
>> shodě
>> k nám na stránku, která je na toto slovo na 1. pozici, přijde jen cca 1/10
>> návštěvníků.
>> Uvádí se, že cca 80 - 90% uživatelů klikne na 1. - 2.  výskedek fulltext.
>> hledání. Neměla by
>> pak být návštevnost mnohem vyšší. Místo přibl. 150 tak alespoň 1000?
>>
>> --
>> ------------------------------------------------ (reklama) ------------
>> SKOLENI SEO - PRAHA i BRNO
>> Jak vybrat spravne klicova slova, na co se pri optimalizaci zamerit,
>> jak vyhodnocovat sve SEO aktivity? Naucte se optimalizovat webove
>> stranky pro vyhledavace a ziskavat zpetne odkazy na celodennim skoleni
>> SEO od Dobreho webu - http://www.dobryweb.cz/skoleni-seo/?from=ks-seo
>> -----------------------------------------------------------------------
>>
>> Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni: http://seo.nawebu.cz/
>> Pravidla konference: http://seo.nawebu.cz/pravidla.html
>>
>>
>> --
>> ------------------------------------------------ (reklama) ------------
>> SKOLENI SEO - PRAHA i BRNO
>> Jak vybrat spravne klicova slova, na co se pri optimalizaci zamerit,
>> jak vyhodnocovat sve SEO aktivity? Naucte se optimalizovat webove
>> stranky pro vyhledavace a ziskavat zpetne odkazy na celodennim skoleni
>> SEO od Dobreho webu - http://www.dobryweb.cz/skoleni-seo/?from=ks-seo
>> -----------------------------------------------------------------------
>>
>> Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni: http://seo.nawebu.cz/
>> Pravidla konference: http://seo.nawebu.cz/pravidla.html
>>
>>
>
>
>
>
>
>
> --
> ------------------------------------------------ (reklama) ------------
> SKOLENI SEO - PRAHA i BRNO
> Jak vybrat spravne klicova slova, na co se pri optimalizaci zamerit,
> jak vyhodnocovat sve SEO aktivity? Naucte se optimalizovat webove
> stranky pro vyhledavace a ziskavat zpetne odkazy na celodennim skoleni
> SEO od Dobreho webu -
> http://www.dobryweb.cz/skoleni-seo/?from=ks-seo-----------------------------------------------------------------------
>
> Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni: http://seo.nawebu.cz/
> Pravidla konference: http://seo.nawebu.cz/pravidla.html
>
>



-- 
--
Radek Ondra
http://www.ondra.cz
-------------------------------------------------------------------
Fotoobrazy do interiéru http://fotoobrazy.ondra.cz
-------------------------------------------------------------------
Received on 02. 04. 2010, 08:49 CEST

Chcete se naučit víc? Navštivte naše odborná školení pro webdesignéry

This archive was generated by PROGNAME VERSION on DATE and TIME