Re: moze mat 1 produkt viac URL adries? je to dobre pre Google?

From: Jan Tichý <jantichy (zavinac)>
Date: Sat, 5 Jun 2010 13:34:24 +0200
> d) další nezmíněná možnost a tou je mít /produkt/nazev-televize
> a pak tyhle další věci zobrazit podle položky v referreru

Tak když už jsme se tu pustili takovýmhle směrem, tak je dobré
upozornit i na to, že referrer se v hromadě případů nepředává či
předává špatně. Další možností, kterou lze případně s těmi referrery
zkombinovat, je předávání správné sekce v sessions/cookies, což je ale
zase problematické při více otevřených tabech. Obojí je pak
problematické při přeposlání odkazů někomu jinému, kdy oba pak na
stejné URL koukají na jinou stránku.

Tady prostě neexistuje žádní dobré řešení, vždy je to jen nějaké
nejméně špatné řešení a závisí to případ od případu. Já osobně se ale
ve většině případů kloním spíš k tomu mít jednu stále stejně
vypadající stránku na jednom unikátním URL. A veškerá potenciální
zmatení a nedorozumění plynoucí z toho, že se uživatel najednou
dostane jedním kliknutím z nějaké sekce webu do úplně jiné, se
zpravidla dají vyřešit velice elegantně a přirozeně, například v menu
rozlišením odkazů do běžných skutečně zanořených kategorií a
"shortcutů" mířících jinam a podobně a tak dále.

Jan Tichý


-- 
Jan Tichý
http://www.jantichy.cz
Received on 05. 06. 2010, 13:34 CEST

Chcete se nauit vc? Navtivte nae odborn kolen pro webdesignry

This archive was generated by PROGNAME VERSION on DATE and TIME