Re: Google Instant

From: Dušan Janovský <janovsky (zavinac)>
Date: Thu, 9 Sep 2010 00:05:34 +0200
Dobrý den, pane Pivoňko,

>
> tak co říkáte na Google Instant?

Je vidět, že v Googlu jsou chytré hlavičky a vědí, kde mají slabé
místo. Se starým přístupem totiž v situaci, kdy se nejlepší výsledek
zobrazí na prvním místě, není už co zlepšovat.

Vzpomněl jsem si taky na Alberta, na tu aplikaci, co v Seznamu dělali
Bob a Karel. Už neběží.

>
> Podle mého je to pro SEO velmi dobrá zpráva, protože se zmenší počet vyhledávaných výrazů
> a o to bude důležitější být na tato slova první.
> Google začne násilně protlačovat svůj našeptávač a standardizovat vyhledávané fráze (zkrátí se long tail)
> a schopný SEO konzultant tak snadno podchytí větší část trhu.

Tahle úvaha je pro mě zajímavou exkurzí do Vašeho myšlení. Přesně z
důvodů, které uvádíte, jsem byl před pěti lety strašně proti zavedení
našeptávače na Seznamu. Pro vyhledávač je to byznysově nevýhodné. Je
mnohem lepší nechat uživatele, aby co nejvíc a nejpřesněji naťukal, co
ON chce, nikoli to, co mu chce předložit vyhledávač. Mimochodem i
proto, že se na to pak mnohem lépe cílí reklama.

No a teď mi řekněte, co by asi na tu Vaši úvahu řekly ty chytré
hlavičky v Googlu. Myslíte, že si nevidí na špičku nosu a chtějí "SEO
konzultanty" nechat slízat všechen med?

Yuhů
Received on 09. 09. 2010, 00:05 CEST

Chcete se naučit víc? Navštivte naše odborná školení pro webdesignéry

This archive was generated by PROGNAME VERSION on DATE and TIME