Re: Google Instant

From: <pokorny (zavinac) webwings.cz>
Date: Thu, 9 Sep 2010 11:19:47 +0200
Re: Google Instant



> Teď  mě nenapadá vhodný správny příklad, ale pokud mi
> půjde o  prodej  parfémů, pak  optimalizaci  na  slovo  "parf" budu zobrazovan
> rychleji  a  tedy prednostněji než na parfémy

To jste právě IMHO pochopil špatně. Při zadání slova "parf" se vám zobrazí výsledky na slovo "parfémy". Při zadání písmene "w" se pak zobrazí například výsledky na slovo "wikipedie".

Alespoň tak já to chápu například z těchto náhledů
http://1.bp.blogspot.com/_X6aeJvBBv4o/TIalrfqPtnI/AAAAAAAAAJc/Qcpye7F7p9M/s1600/1+Psychic-flowers+%281%29.jpg
http://4.bp.blogspot.com/_X6aeJvBBv4o/TIal0D7TWLI/AAAAAAAAAJk/vx5FDzKOQ4A/s1600/2+Psychic-flowcharts+%281%29.jpg

Počet vyhledávaných slov se tedy nerozšíří, ale naopak zúží.


Beru zpet, mate pravdu. Dle obrazku pri zadani flow "naseptavac" doplni na flowers a zobrazi vysledky na flowers
a ne na flow, tedy ne pouze na zadavany text behem psani.

JP




S pozdravem
Jan Pivoňka
http://www.seo.cz/ 




-- 
S pozdravem,
 pokorny@webwings.cz
 mailto:pokorny@webwings.cz Received on 09. 09. 2010, 11:19 CEST

Chcete se nauit vc? Navtivte nae odborn kolen pro webdesignry

This archive was generated by PROGNAME VERSION on DATE and TIME