Re: Nepřesnosti měření Sklik v Google Analytics v Opeře

From: Antonin Jilek <antonin.jilek (zavinac)>
Date: Tue, 1 Mar 2011 11:15:14 +0100
Upravil jsem inzerat tak, ze smeruje primo na adresu s mrizkou www.example.com/#utm_source=sklik&utm_medium=ppc. Takze uz to nejde pres to presmerovani, ale stale se mi do statistik dostava source=seznam.cz a medium=organic.

Z toho usuzuju, ze problem nebyl v tom presmerovani, ale ze musi byt jeste nejaky jiny problem mezi Operou a Google Analytics. Opravdu se s tim nikdo jiny nesetkal?

Antonin Jilek

On Feb 28, 2011, at 21:04 , Ondřej Flídr wrote:

> Dne 28.2.2011 20:32, Antonin Jilek napsal(a):
>> Brání tomu snad specifikace HTTP?
> 
> ano. Hash je ciste klientska vec, server o ni nic nevi a ani vedet nema.
> Vsimnete si, ze se pri pozadavku na stranku s hashem na server posila
> pouze adresa bez hashe, hash si nechava browser pro sebe. Doporucuji
> RFC2616 (Hypertext Transfer Protocol -- HTTP/1.1, nalentene na
> http://www.faqs.org/rfcs/rfc2616.html) kde v sekci Location se pise, ze
> "The field value consists of a single absolute URL" a v navaznosti na to
> doporucuji k prostudovani RFC 2396 (Uniform Resource Identifiers (URI):
> Generic Syntax, http://www.faqs.org/rfcs/rfc2396.html), ve ktere se pise
> jednak, ze URL nemuze obsahovat # protoze je vyhrazen k uvozeni Fragment
> Identifier a v sekci 4.1 Fragment Identifier je zase napsano, ze "As
> such, it [Fragment Identifier] is not part of a URI, but is often used
> in conjunction with a URI.". 
>> Nevíte někdo, proč Opera špatně trackuje následující URL? www.example.com/#utm_source=Sklik&utm_medium=ppc
>> Jako source se občas uloží seznam.cz a jako medium organic
> 
> Dost pravdepodobne prave proto, ze se chova jak prikazuje specifikace,
> tedy na server neodesila vse za # a ani nedovoli JS kodu GA aby jej
> odeslal, takze se servery GA nemaji jak dozvedet o utm parametrech.
> 
> -- 
> ------------------------------------------------ (reklama) ------------
> SKOLENI SEO - PRAHA i BRNO
> Jak vybrat spravne klicova slova, na co se pri optimalizaci zamerit,
> jak vyhodnocovat sve SEO aktivity? Naucte se optimalizovat webove
> stranky pro vyhledavace a ziskavat zpetne odkazy na celodennim skoleni
> SEO od Dobreho webu - http://www.dobryweb.cz/skoleni-seo/?from=ks-seo 
> -----------------------------------------------------------------------
> 
> Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni: http://seo.nawebu.cz/
> Pravidla konference: http://seo.nawebu.cz/pravidla.html
> 
Received on 01. 03. 2011, 11:15 CET

Chcete se nauit vc? Navtivte nae odborn kolen pro webdesignry

This archive was generated by PROGNAME VERSION on DATE and TIME