Re: Nepřesnosti měření Sklik v Google Analytics v Opeře

From: Jirka Chomát <jiri (zavinac)>
Date: Tue, 1 Mar 2011 14:02:06 +0100
Dobrý den,

Upravil jsem inzerat tak, ze smeruje primo na adresu s mrizkou
> www.example.com/#utm_source=sklik&utm_medium=ppc. Takze uz to nejde pres
> to presmerovani, ale stale se mi do statistik dostava source=seznam.cz a
> medium=organic.
>

úprava cílového URL nejspíš nepomůže. Každý PPC systém, včetně Skliku, má ve
výsledcích vyhledávání v inzerátu uvedenu jinou URL adresu než je cílová URL
inzerátu uvedená v inzerentském rozhraní. (Snad to píšu srozumitelně.)

Na URL uvedenou u inzerátu v inzerentském rozhraní je uživatel pomocí
location přesměrován až po kliknutí na inzerát.

Jirka Chomát
Received on 01. 03. 2011, 14:02 CET

Chcete se naučit víc? Navštivte naše odborná školení pro webdesignéry

This archive was generated by PROGNAME VERSION on DATE and TIME