SEO a Facebook

From: Richard Dobiáš <richard.dobias (zavinac)>
Date: Fri, 4 Mar 2011 16:37:15 +0100
Dobrý den,

 

Jednomu známému kdosi "radil", že vyhledávače už koukají na odkazy z
Facebooku a je důležité "tam být" a založit si tam page atd. Předpokládám,
že je to nesmysl jen kvůli SEO a postačí rozumná strategie WOM, tedy mít
Facebook stránku firmy jen v odůvodněném případě a samozřejmě se snažit, aby
lidé sdíleli odkazy na zajímavé stránky firmy, šířili dobré zkušenosti s
produkty atd., je to tak?

 

Má někdo zkušenosti s významem odkazů na Facebooku z pohledu SEO?
Vyhledávače se dostanou pouze k veřejným osobním profilům a stránkám a tam
mohou "najít" odkazy. Sledují se odkazy na zdi veřejných profilů? Pokud vím,
starší příspěvky se načítají ajaxem a nevím, jak přesně vyhledávač tyto
stránky indexuje. Četl jsem akorát související články s
http://www.tyinternety.cz/novinky/odkazy-ze-socialnich-siti-skutecne-ovlivnu
ji-seo-2343 a uvítám Vaše praktické zkušenosti. Děkuji.

 

 

 

Bc. Richard Dobiáš

www:  <http://www.dobry-copywriter.cz/> http://www.dobry-copywriter.cz/

blog:  <http://www.o-psani.cz/> http://www.o-psani.cz/

 
Received on 04. 03. 2011, 16:37 CET

Chcete se naučit víc? Navštivte naše odborná školení pro webdesignéry

This archive was generated by PROGNAME VERSION on DATE and TIME