Re: Nepřesnosti měření Sklik v Google Analytics v Opeře

From: Jan Tichý <jantichy (zavinac)>
Date: Sat, 5 Mar 2011 22:39:28 +0100
> Upravil jsem inzerat tak, ze smeruje primo na adresu s mrizkou
> www.example.com/#utm_source=sklik&utm_medium=ppc.

Na tohle velký pozor, protože v některých reklamních/PPC systémech,
kde proklik prochází přes několik přesměrování, ideálně ještě 302
přesměrování, se pak celý měřicí ocásek ztrácí v Internet Explorerech.
Takže umisťováním mřížky přímo do skutečné URL v PPC systémech byste
si mohl zkazit měření zase u MSIE uživatelů, což je obvykle výrazně
větší ztráta, než u Opery.


> Z toho usuzuju, ze problem nebyl v tom presmerovani,
> ale ze musi byt jeste nejaky jiny problem mezi Operou
> a Google Analytics. Opravdu se s tim nikdo jiny nesetkal?

A není nějaký problém v nějakém JavaScriptu uvnitř Vaší stránky, který
by se sekal třeba jen v Opeře? Pokud pošlete konkrétní URL webu, tak
je možné se podívat, co je konkrétně špatně, takhle obecně už se nic
moc usuzovat nedá.

Jan Tichý



--
Jan Tichý
http://www.medio.cz
Received on 05. 03. 2011, 22:39 CET

Chcete se nauit vc? Navtivte nae odborn kolen pro webdesignry

This archive was generated by PROGNAME VERSION on DATE and TIME