Re: Nepřesnosti měření Sklik v Google Analytics v Opeře

From: Antonin Jilek <antonin.jilek (zavinac)>
Date: Mon, 7 Mar 2011 10:33:42 +0100
>> Upravil jsem inzerat tak, ze smeruje primo na adresu s mrizkou
>> www.example.com/#utm_source=sklik&utm_medium=ppc.
> 
> Na tohle velký pozor, protože v některých reklamních/PPC systémech,
> kde proklik prochází přes několik přesměrování, ideálně ještě 302
> přesměrování, se pak celý měřicí ocásek ztrácí v Internet Explorerech.
> Takže umisťováním mřížky přímo do skutečné URL v PPC systémech byste
> si mohl zkazit měření zase u MSIE uživatelů, což je obvykle výrazně
> větší ztráta, než u Opery.

Vím o tom, někde jsem to četl, ale chtěl jsem to zkusit a potvrzuji, že to v MSIE zlobí. Takže mřížku přímo do URL inzerátu v Skliku nedávat!

> 
> 
>> Z toho usuzuju, ze problem nebyl v tom presmerovani,
>> ale ze musi byt jeste nejaky jiny problem mezi Operou
>> a Google Analytics. Opravdu se s tim nikdo jiny nesetkal?
> 
> A není nějaký problém v nějakém JavaScriptu uvnitř Vaší stránky, který
> by se sekal třeba jen v Opeře? Pokud pošlete konkrétní URL webu, tak
> je možné se podívat, co je konkrétně špatně, takhle obecně už se nic
> moc usuzovat nedá.

V javascriptu na stránce by problém být neměl. Používáme kód od H1 a přímo ve stránce používáme pouze klasické trackPageview. Adresu stránky Vám pošlu přímo na Váš mail, nechci tu pohoršovat hnidopichy umístěním odkazu.

Antonín Jílek
Received on 07. 03. 2011, 10:33 CET

Chcete se nauit vc? Navtivte nae odborn kolen pro webdesignry

This archive was generated by PROGNAME VERSION on DATE and TIME