Re: SEO a Facebook

From: Martin <addd (zavinac)>
Date: Sat, 12 Mar 2011 10:34:06 +0100 (CET)
Ano, dle mého je to určitě SEO. Otevírat oblíbenou otázku, co to vlastně to SEO je, asi nemá smysl :-) ale pokud SEO chápeme tak, že je to snaha nikoli doražení prvních pozic na nějakých pár slov, ale získat z prostředí internetu (vyhledávačů, sociálních sítí a podobně) maximální možný zisk, známost brandu a další plusy, pak to do "seomixu" určitě patří. 

Odkazy na produkty (ať už facebookové likethis, nebo linky z diskuzí) mají za účel ukázat potenciálním zájemcům něco zajímavého, co už se někomu patrně líbí. Proto si myslím, že tyto odkazy jsou / budou pro algoritmy vyhledávačů důležité. Dávají totiž mnoho vyhledávačům mnoho informací o daném webu.

Pěkný den
Martin Matějka
www.martinmatejka.cz

------------ Původní zpráva ------------
Od: Pavel Ungr |Bloxxter| <conf (zavinac) bloxxter.cz>
Předmět: Re: SEO a Facebook
Datum: 11.3.2011 20:15:03
----------------------------------------
Ahoj Martine,

ovšem otázkou je, zda je to SEO? Pokud si sám pokusím zodpovědět, pokud 
to má vliv na hodnocení vyhledávači, pak patrně ano.

Pavel Ungr


Dne 11.3.2011 14:11, Martin napsal(a):
> Dobrý den,
>
> dle mého názoru je vhodné využívat facebook v maximální možné míře. 
> To, že se uživatelům líbí například produkty ve vašem eshopu tvoří 
> celou řadu odkazů. Přestože jsou označeny jako nofollow a 
> přesměrovávají se, je jen otázkou času, než je začne google využívat 
> jako jeden z aspektů hodnocení stránek. Je to logické, tyto odkazy 
> dávají velmi cenná data o oblíbenosti daného webu. proto si myslím, že 
> google k tomuto dříve nebo později přistoupí, jestli to tak už nedělá.
>
> Hezký den
> Martin matějka
> www.martinmatejka.cz
> ------------ Původní zpráva ------------
> Od: Pavel Ungr |Bloxxter| <conf (zavinac) bloxxter.cz>
> Předmět: Re: SEO a Facebook
> Datum: 04.3.2011 16:45:58
> ----------------------------------------
> Dobrý den,
>
> odkazy z Facebooku jsou "nofollow" a jsou řešený navíc přes redirect, 
> takže to je podle mne nesmysl. Mít Facebook stránku, ale z hlediska 
> internetového marketingu rozhodně důležité je.
>
> Nicméně mám potvrzeno, že odkazy ze sociálních sítí (hlavně Twitteru) 
> umístění v SERPu ovlivňují. Zatím pouze u Google.
>
> PS: Ano, veřejné zdi se mohou sledovat i indexovat. Dělají to 
> například nástroje pro monitoring sociálních sítí.
>
> Pavel Ungr
>
>
> Dne 4.3.2011 16:37, Richard Dobiáš napsal(a):
>> Dobrý den,
>>
>>
>>
>> Jednomu známému kdosi "radil", že vyhledávače už koukají na odkazy z
>> Facebooku a je důležité "tam být" a založit si tam page atd. 
>> Předpokládám,
>> že je to nesmysl jen kvůli SEO a postačí rozumná strategie WOM, tedy mít
>> Facebook stránku firmy jen v odůvodněném případě a samozřejmě se 
>> snažit, aby
>> lidé sdíleli odkazy na zajímavé stránky firmy, šířili dobré zkušenosti s
>> produkty atd., je to tak?
>>
>>
>>
>> Má někdo zkušenosti s významem odkazů na Facebooku z pohledu SEO?
>> Vyhledávače se dostanou pouze k veřejným osobním profilům a stránkám 
>> a tam
>> mohou "najít" odkazy. Sledují se odkazy na zdi veřejných profilů? 
>> Pokud vím,
>> starší příspěvky se načítají ajaxem a nevím, jak přesně vyhledávač tyto
>> stránky indexuje. Četl jsem akorát související články s
>> http://www.tyinternety.cz/novinky/odkazy-ze-socialnich-siti-skutecne-ovlivnu

>>
>> ji-seo-2343 a uvítám Vaše praktické zkušenosti. Děkuji.
>>
>>
>>
>>
>>
>>
>>
>> Bc. Richard Dobiáš
>>
>> www:<http://www.dobry-copywriter.cz/>  http://www.dobry-copywriter.cz/
>>
>> blog:<http://www.o-psani.cz/>  http://www.o-psani.cz/
>>
>>
>>
>>
>
>
>
Received on 12. 03. 2011, 10:34 CET

Chcete se naučit víc? Navštivte naše odborná školení pro webdesignéry

This archive was generated by PROGNAME VERSION on DATE and TIME