Re: keywords - klimatizace versus vzduchotechnika

From: Web Seekr <Seekr (zavinac)>
Date: Sun, 27 Mar 2011 12:53:33 +0200 (CEST)
Tady je jeden z dalších a konkrétních důkazů jak fulltext funguje 
ted na prd a ze Seznamu nikde nikdo nekomunikuje. Pokud nemáte 
někoho přes koho se dostanete k někomu kompetentnějšímu a 
informovanému tak můžet jen čekat a čekat a třeba se nedočkáte viz 
tento případ. Bez intervence obchodáka byste jen koumal a ve finále 
je vše v pořádku. 

Já pouze nechápu tehto přístup lidí z vývoje, respektive managerů co
to mají na starosti.

Seekr

> ------------ Původní zpráva ------------
> Od: Richard Marvan <richard.marvan (zavinac) techline.cz>
> Předmět: Re: keywords - klimatizace versus vzduchotechnika
> Datum: 27.3.2011 10:07:17
> ---------------------------------------------
> Zdravím, 
majitele webu (shodou okolností v době nezobrazování se ve > 
fulltextu na 
slovo "klimatizace") stále uháněl obchoďák z Skliku na > pozice v 
Skliku. 
Pan Otta požadoval dle mého doporučení jasné vysvětlení > proč se 
web na 
klíčové slovo "klimatizace" neobjevuje ve fulltextu. > Nakonec to 
dopadlo 
tak, že obchoďák druhý den zjistil od programátorů > fulltextu, že 
web 
vypadl z indexu na toto klíčové slovo. Pustili na to > (asi robota) 
znovu 
a web se vrátil na původní pozice. Jen doufám, že to > tak skutečně 
je a 
Seznamu nejde o to pěkně podojit klienty Skliku nebo > prostě jen 
vzbudit 
pocit, že pozice jsou jisté jen v Skliku. 
/>Doufám, že tak jako zmizel pojem "modrá ikonka na ploše = 
internet", 
/>zmizí i pojem "výchozí stránka v prohlížeči = Seznam". Sakra a 
proč ho 
/>mám jako výchozí i já :-)) 

Mějte se, 
R. M. 

/> 
Dne 24.3.2011 14:19, Richard Marvan napsal(a): 
> jo, souhlas. > Stejně SEO = pouze dělat weby normálně, pro lidi. 
To 
> říkám i > zákazníkům 
> 
> Dne 24.3.2011 11:08, Richard Marvan napsal(a): 
/>>> aha, odtud tedy možná vítr vane, takže projít texty a počeštit 

>> > namísto "přeposeoit" :-) 
>> 
>> Dne 24.3.2011 10:22, Radek Dresler > [NetGate.cz] napsal(a): 
>>> Aha, to jsem teda špatně pochopil, já myslel > že to klíčujete 
vy. 
>>> 
>>> Neměl jsem na mysli ban celé domény, jen > mám zkušenost, že 
pokud se 
>>> klíčové slovo dostane nad sedm procent, > tak se výsledky 
zhoršují. 
>>> 
>>> Vzduchotechnika nemá ani celé > jedno procento a daří se jí 
dobře. 
>>> 
>>> Hawkey 
>>> 
/>>>> 
>>> On Thu, 24 Mar 2011 10:16:01 +0100, Richard Marvan 
>>> > <richard.marvan (zavinac) techline.cz> wrote: 
>>>> No to tam právě klíčuje > majitel, já bych to tak určitě 
nepsal. Ale 
>>>> ban to být nemůže když na > "vzduchotechnika" je na druhým 
místě. 
>>>> 
>>>> Dne 24.3.2011 10:04, > Radek Dresler [NetGate.cz] napsal(a): 
>>>>> Zdravím 
>>>>> 
/>>>>>> Což takhle dát na majitele a trochu se s tím klíčovým slovem

/>>>>>> klimatizace krotit? 
>>>>> Máte tam skoro deset procent na titulní > stránce a podle mne 
by 
>>>>> stačila polovina. 
>>>>> 
>>>>> > Hawkey 
>>>>> 
>>>>> On Thu, 24 Mar 2011 09:12:48 +0100, Richard > Marvan 
>>>>> <richard.marvan (zavinac) techline.cz> wrote: 
>>>>>> Zdravím > po dlouhé době SEO diskuzi, 
>>>>>> roky plynou a má práce mi stále méně a > méně umožňuje 
věnovat se a 
>>>>>> rozvíjet SEO a doby kdy jsem měl weby > přirozeným fulltextem
bez SEO 
>>>>>> lišt nahoře jsou fuč :-) Ani dnes SEO > lišty neuznávám, ale 
prosím o 
>>>>>> radu s jedním webem: 
>>>>>> 
/>>>>>>> www(tecka)otta-vzduchotechnika(tecka)cz 
>>>>>> 
>>>>>> Na > výraz "vzduchotechnika" - první stránka na Seznamu, na 
výraz 
>>>>>> > "klimatizace" - proklikal jsem asi prvních 10 stránek - 
nic. 
>>>>>> > Přitom je 
>>>>>> web optimalizován na KW - klimatizace. Sice mi majitel > hází

>>>>>> klacky pod 
>>>>>> nohy, že to v textu bije do očí, ale > přesto si myslím, že 
by to 
>>>>>> neměl 
>>>>>> být důvod, proč > tento web tak propadnul. Tak před 5-7 lety 
s 
>>>>>> původním 
>>>>>> > webem měl web vždy první stránku, pak konkurence více 
investovala - 
>>>>>> > tak to bylo cca druhá až třetí stránka. Ok, ale nyní už 
vůbec žádná 
>>>>>> > stránka. 
>>>>>> Může to mít nějaké rozumné vysvětlení. Jinak majitel > pozice
sleduje 
>>>>>> stále, a lítá to neuvěřitelně. Jednu vypadne úplně, > pak je 
na druhý 
>>>>>> stránce, pak na 10., pak zase nikde, atd. > Vysledovat nějaké
přínosné 
>>>>>> kroky je složité. 
>>>>>> Long-tail > by měl být pokryt, protože majitel dost svědomitě
a 
>>>>>> průběžně plní > reference, ale všichni to měří podle 
"klimatizace". 
>>>>>> Any idea? 
/>>>>>>> 
>>>>>> Díky za případné odhalení nějakého zásadního bugu. 
/>>>>>>> Zdraví 
>>>>>> Richard Marvan 
>>>>> 
>>>>> 
/>>>> 
>>> 
>> 
>> 
> 
> 


-- 
/>------------------------------------------------ (reklama) -------
----- 
/>SKOLENI SEO - PRAHA i BRNO 
Jak vybrat spravne klicova slova, na co se > pri optimalizaci 
zamerit, 
jak vyhodnocovat sve SEO aktivity? Naucte se > optimalizovat webove 

stranky pro vyhledavace a ziskavat zpetne odkazy na > celodennim 
skoleni 
SEO od Dobreho webu - > http://www.dobryweb.cz/skoleni-seo/?from=ks-
seo 
/>------------------------------------------------------------------
----- 
/> 
Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni: > http://seo.
nawebu.cz/ 
Pravidla konference: > http://seo.nawebu.cz/pravidla.html 

> 
Received on 27. 03. 2011, 12:53 CEST

Chcete se naučit víc? Navštivte naše odborná školení pro webdesignéry

This archive was generated by PROGNAME VERSION on DATE and TIME