Re: seo pomoc

From: Jaromír Adámek <jaromir (zavinac)>
Date: Thu, 4 Aug 2011 11:15:13 +0200
Optimalizujte na to, na co CHCETE optimalizovat.

Co vám přinese nejvíce zákazníků, kteří si koupí. NE na to, co vám přinese
největší návštěvnost.

Optimalizovat na slova s největší návštěvností se vám bude těžko, protože je
tam mnohdy naprosto šílená konkurence.

Klíčové slovo si musíte zvolit sama, pokud v tom nemáte jasno, tak opravdu
běžte od toho pryč a někoho si najměte.

Uvedu praktický příklad.

Jsem zemědělec, co má dvě krávy a prodávám mléko.

1) Kdybych optimalizoval na slovo: "kráva" (kravín, atd.), tak tam je šílená
konkurence a je to slovo, které když někdo hledá, tak určitě si nebude chtít
koupit mléko, ale jistit něco o krávě. Takže toto by mi přineslo největší
návštěvnost, ale NIKDO by nic nekoupil!!! Prostě maximální úsilí a žádný
efekt.

2) Můžu optimalizovat na "mléko" což už je lepší, ale je to jednak moc
obecné. Budou to hledat nejen lidé, kteří chtěji koupit mléko, ale i kteří
se o mléko jen zajímají (co to vůbec je...) Zase maximum úsilí (velká
konkurence) a objednávky budou tentokrát nenulové (jako v 1) ), ale na
vynaložené úsilí a námahu opravdu těžce vydřené (hotové galeje)

3) vyberu si nějaký překlep "mlíko" zdrobnělinku "mlíčko" platí co v 2) ale
je třeba k tomu méně úsilí

4) JEDINÁ SPRÁVNÁ CESTA: vyberu keyword/sousloví přesně toho, co chce hledat
člověk, který u mě KOUPÍ!!! Ano koupí! Ne někdo, kdo se zajímá o krávu, či
kolik má vemen, kopyt a žaludků, ale kdo chce koupit mléko, takže zacílím na
"prodej mléka" či něco podobného

Více jasněji to už napsat nemůžu. Výběr keywordu/klíčového slova je naprostý
základ! Je to jako by jste chtěla studovat vysokou školu a ptala se lidi,
jaký obor a školu si máte vybrat. Pokud to nevíte, tak to prostě nemáte
dělat!

   Jaromír Adámek

  www.Adamek.biz <http://www.adamek.biz/>

  Office (8:00 - 16:00 CET):
    E-mail: Jaromir (zavinac) Adamek.biz
    Tel. landline: +420 558 840 369
    Tel. mobile: +420 723 228 345
    ICQ: 328-324-69
    Skype: Jaromir.Adamek



2011/8/4 Ing. Petronela Varačková <varackova (zavinac) irisoft.sk>

> Dobry den p. Jaromir Adamek
>
>   Dakujem za odpoved, uplne Vam rozumiem.
> Budem sa zameriavat aby som na kazdu stranku optimalizovala iba na jedno
> klucove slovo. Citala som aj nejake SEO knizky,ale nedocitala som sa ci je
> dobre ked mam klucove slova ako napr: "golf" golfove vybaveni, golfové
> míčky, golfový míček a pod...Nevadi ked pisem do klucovych slov podobne
> slova?
>
> Mam teda optimalizovat iba na 1 slovo, ktore je najvyhladavanejsie na
> google? Priklad iba golfový míček?
>
Received on 04. 08. 2011, 11:15 CEST

Chcete se naučit víc? Navštivte naše odborná školení pro webdesignéry

This archive was generated by PROGNAME VERSION on DATE and TIME