Re: eshop na vice domenach

From: Bc. Jaromír Adámek <jaromir (zavinac)>
Date: Mon, 29 Aug 2011 06:19:49 +0200
Já bych danému zákazníkovi ještě naplácal na zadek.

Vytvářet duplicitní weby, no to je tedy děs.

Poraď zákazníkovi, ať se raději soustředí na současný eshop z hlediska SEO a
použitelnosti (jistě je co vylepšovat, jako vždy), pak ať zlepší linky
(kdyby byl na prvním místě, tak jistě takhle nekecá a neblbne) a jako
poslední věc může začít vytvářet komunitu přes popisy výrobků, fórum atd.
Tím má práce na další rok a každá z těchto věcí je mnohem více důležitá a
přínosná než tohle zvěrstvo s vytvářením duplicit, které bych označil za
SPAM.

Nechápu, proč s tím zákazník přišel (hledá zkratky, to musí být pěkné
kvítko) a "SEO odborník", který na to přistoupí a udělá takové zvěrstvo musí
být podobné kvítko taky.

   Jaromír Adámek

  www.Adamek.biz <http://www.adamek.biz/>

2011/8/28 Pavel Ungr <w.f.cody (zavinac) centrum.cz>

> Ano, doporučil bych to spíše vymluvit. Pokud hovoříme o zlepšení z hlediska
> SEO.
>
> To, že to spousta e-shopů dělá, ale není to dobře. Podřezávají si tím pod
> sebou větev. Unikátní popisky vyhrávají.
>
> Pavel Ungr
>
>
> Dne 28.8.2011 17:45, www.web-studio.cz napsal(a):
>
>> Takže byste radil, spíš to zákazníkovi vymluvit. Nejspíš mu to nepomůže s
>> lepší dohledatelností jeho výrobků?
>> Domníval jsem se, že použití jiného kódu (nasazení cizího eshopu) nebude
>> vadit z hlediska duplicity. Mnoho eshopů prodává zcela shodné produkty a
>> popisy obvykle kopírují od hlavního dodavatele.
>>
>> Vladimír
>>
>>
>>
>> Dne 28.8.2011 16:21, Tomáš Kapler napsal(a):
>>
>>> Záleží nejlepší z čího pohledu:
>>>
>>>    1. z pohledu obchodníka je ale nejlepší řešení doporučit mu to
>>> nejdražší
>>>    co zkousne
>>>    2. z pohledu webdesignéra je nejlepším řešením nejspíše to nejsnazší,
>>> tj.
>>>    udělat kopie a změnit css.
>>>    3. z pohledu zákazníka by nejlepší by bylo mu to  vymluvit, protože
>>>    jestli to chápu, tak chce zmrvit svůj eshop vytvořením duplicit s
>>> nulovou
>>>    přidanou hodnotou, ředěním linků atd. Udělat více webů cílených na
>>> stejné
>>>    zboží je sice řešitelné, ale rozhodně ne triviální a v naprosté
>>> většině
>>>    případů je to mnohem horší než věnovat stejnou energii než podpoře
>>> jednoho
>>>    webu. A u eshopů to vesměs platí ještě násobně víc.
>>>
>>>
>>> Tomáš Kapler
>>> Váš www.SEO-konzultant.cz<http://**www.seo-konzultant.cz/<http://www.seo-konzultant.cz/>
>>> >
>>>
>>>
>>
>>
> --
> ------------------------------**------------------ (reklama) ------------
> SKOLENI SEO - PRAHA i BRNO
> Jak vybrat spravne klicova slova, na co se pri optimalizaci zamerit,
> jak vyhodnocovat sve SEO aktivity? Naucte se optimalizovat webove
> stranky pro vyhledavace a ziskavat zpetne odkazy na celodennim skoleni
> SEO od Dobreho webu - http://www.dobryweb.cz/**skoleni-seo/?from=ks-seo<http://www.dobryweb.cz/skoleni-seo/?from=ks-seo>------------------------------
> **------------------------------**-----------
>
> Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni: http://seo.nawebu.cz/
> Pravidla konference: http://seo.nawebu.cz/pravidla.**html<http://seo.nawebu.cz/pravidla.html>
>
>
Received on 29. 08. 2011, 06:19 CEST

Chcete se naučit víc? Navštivte naše odborná školení pro webdesignéry

This archive was generated by PROGNAME VERSION on DATE and TIME